(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sütçü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sütçü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sütçü bana doğru söyle, Bu sütü sen mi yaptın? Bu suyu böyle Sen mi beyazlattın?
Bir zamanlar Üstünde kaymağın olurdu, Kaymağını ne yaptın?
Yemin etme ne olursun, Doğru söylüyorsun Sen yapmadın Ne yaptıysa inek yaptı.
O yüzden Sana inanan İnsanlar ineğe taptı.
Sütçü Çok güzel olmuş dizeleriniz evet gerçekten doğru ne yaptıysa her şeyi inekler yaptı insan olan hiç yaparmı kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.
cemalus tarafından 3/31/2010 10:04:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
insanlar artık o kadar çok hileye başvuruyor ki... daha fazla haksız kazanç elde etmek için... süte su katıp suçu ineğe yüklemek ise süper dahiyane bir fikir değil mi? ne yani gidip ineği fırçalayacak halimiz yok... püüüüü sana inek... yazıklar olsun... bu sütün hali ne böyle... hani bunun kaymağı yağı nerde... sen ne biçim sütverensin diyemeyeceğimize göre... günümüz insanının ince zekasını tiye alan güzel bir başa kakma ... bilmem ki anlarlar mı ... saygılarımla...
Çok iyi anlarlar çok,ancak işlerinwe gelmediği için anlamamış görünürler, sükût ederler.Daha yavuzlarıda sizin üzerinize yıkarlar.Mahkemeye bile verirler.Rüzgar yemiş Deniz gibi köpürürler!..:))
Bu sütü sen mi yaptın?
Bu suyu böyle
Sen mi beyazlattın?
Bir zamanlar
Üstünde kaymağın olurdu,
Kaymağını ne yaptın?
Yemin etme ne olursun,
Doğru söylüyorsun
Sen yapmadın
Ne yaptıysa inek yaptı.
O yüzden
Sana inanan
İnsanlar ineğe taptı.
Sütçü Çok güzel olmuş dizeleriniz evet gerçekten doğru ne yaptıysa her şeyi inekler yaptı insan olan hiç yaparmı
kutluyorum yazan yüreği sevgi ve saygılarımla.
cemalus tarafından 3/31/2010 10:04:10 PM zamanında düzenlenmiştir.