(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖNCE SAĞLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖNCE SAĞLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sağlığın yerinde değilse bir özneyim bir imgeyim dersen kimse inanmaz kanmaz sana ruh ve beden
düşüncelerin sağlıklı olmasa bir adımın diğer adımınla simetrik yürümese gece gündüzünü hatırlamasa sağlıklı değilsin demek
sağlığın yerinde değilse paran bolsa mekanın cennetse neye yarar
önce sağlık önce sağlık olmalı nefesin ve sesin
Sevgili kardeşim ben bun şiirinizi öyle mükemmel yaşıyorum ki. Kimse de anlamaz ve de bilmez. mükemmel bir ifade ve de mükemmel bir konu.. Saygı ve hürmetlerimle.
benim eski bi ev sahibim var dı derdiki gençken para yoktu yiyemedim ... şimdi para var hastalıktan yiyemiyorum .. yani sağlık için biraz da para gerek.
insanlar yaşamları boyunca para kazanabilmek için sağlıklarını yitirirler... sonra da sağlıklarını geri kazanabilmek için paralarını harcarlar... selam ve saygılar sağlıklı bir ömür...
Doğru dostum..ama sağlığımızı parasızlıktan kaybediyoruz.. Böbreklerini para için satanları bilirsin... Paraylada sağlık satın alınıyor değil mi...Hani parada olsun.. Bizi iyice şükürcü yapma... kUTLADIM..
dostum sevgimle...