İki heceyi birlikte sonlandıran, ve hatta başlamasını sağlayan iki beden, iki kalp... Sessizlik çökmüş asme, doğmuyor yine Kaybolmuş, kaybedilmiş yıldızların ardından... Sonra susuşlar sarmış bedenini... Sevdiğimi ne kadar duyabilirim? tartıyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki heceyi birlikte sonlandıran, ve hatta başlamasını sağlayan iki beden, iki kalp... Sessizlik çökmüş asme, doğmuyor yine Kaybolmuş, kaybedilmiş yıldızların ardından... Sonra susuşlar sarmış bedenini... Sevdiğimi ne kadar duyabilirim? tartıyorum...
yine çok güzel olmuş bu asmeyi merak etmiyor değilim bir şahıs gibi dilleniyor şiirleriniz de size bu şiiri yazdıran asmeyi yine kutluyorum sizde büyük bir yeri var anlaşılan o tebrikler
SONUMUT tarafından 3/27/2010 11:36:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
SONUMUT tarafından 3/27/2010 11:38:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
ve hatta başlamasını sağlayan iki beden,
iki kalp...
Sessizlik çökmüş asme, doğmuyor yine
Kaybolmuş, kaybedilmiş yıldızların ardından...
Sonra susuşlar sarmış
bedenini...
Sevdiğimi ne kadar duyabilirim?
tartıyorum...
yine çok güzel olmuş bu asmeyi merak etmiyor değilim
bir şahıs gibi dilleniyor şiirleriniz de
size bu şiiri yazdıran asmeyi yine kutluyorum sizde büyük bir yeri var anlaşılan o
tebrikler
SONUMUT tarafından 3/27/2010 11:36:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
SONUMUT tarafından 3/27/2010 11:38:27 PM zamanında düzenlenmiştir.