beni , nefesimi , sesimi tenimi , ellerimi , gözlerimi dudaklarımı , kısacası herşeyimi çok özlemişsin..’banane’ !! avuç içi kadar şehirde hasret bıraktın beni kendine.. sen ettin sen çek çilesini..’banane’ !!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BANANE !! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BANANE !! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Madem hasret kalmıştın sen gitmeyi denedin mi de sitem ediyorsun şimdi? Ya O da sana bende gelmiyorum sen gelmezsen "banane" derse yazık olmaz mı özlemlere...
Dostum sevgili dostum ya o da GOETHE'nin dediği gibi;Eğer seni seviyorsam bundan sana ne derse ne olacak,o zaman sen şehrin bir köşesinde o diğer köşede hasretleriniz köşekapmaca oynar artık..Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman diyorum sevgilerimle..
ya gelemiyorsa, ya ulaşamıyorsa sana, ya hastaysa ya çok gırgın...sen gitsen ona madem avuçiçi kadar şehir. özlem varsa sevgi de vardır. bir git bir dene sonra başla siteme...çok güzeldi ama şiirin. saygı ve sevgiyle kal...