(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NUR OL MUHSİN BAŞKANIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NUR OL MUHSİN BAŞKANIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üSTADIM BİR ŞİİRLE DE BEN EŞLİK ETMEK İSTİYORUM SİZE..gÖNLÜNÜZ DERT VE HÜZÜNDEN MAHRUM OLA...
Muhsin Başkanıma
Her can ölümü tadacaktır diyor Rahman. Ölümü tadan bu can,bir can değil gardaş. İnşallah şehitlerin yanına kor Rahman Şehit Allah yolunda ölendir, bil gardaş.
Ne Sivas ellerinde çalacak saz kaldı. Ne çalınan sazı dinleyecek haz kaldı. Sanma O’nsuz, yalnız bir oğlanla kız kaldı. Yetim artık, hilal içindeki gül gardaş.
Ne makam istedi, ne de saltanat sürdü. Bu vatan için, bu vatanda eza gördü. Kendi hücrede olsa da, ruhen hep hürdü. O’nu anlatmaya asla yetmez, dil gardaş.
Üşüyorum dedi,Keş Dağında dondu 0. Betonlarla üşüyüp,imanla yandı O. Cennet vatan için ne ilk, ne de sondu O. Örtüldü üstüne, kefen denen tül gardaş.
Millete dönen namluya, selam durmadı. Herkes vuruyor deyip, bir de o vurmadı. Menfaatim var mı diye, kafa yormadı. İnşallah olur 0’na cennet,ödül gardaş.
Adam gibi adamdın, Nur ol Muhsin başkanım, Ya müebbet idamdın, Nur ol Muhsin başkanım.
Sivas’tan çıktın yola, Yürüdün hep kol kola, Pirim vermedin sola, Nur ol Muhsin başkanım.
Zindanlarda Çürüdün, Doğru yolda yürüdün, Siyasette bir idin, Nur ol Muhsin başkanım.
Davan için yaşadın, Kin, nefreti boşadın, Vatan için koşardın, Nur ol Muhsin başkanım. ............ Agzına , yüreğine sağlık gardaş Allah Rahmet eylesin. Ne yapalım takdiri ilahi öyleymiş. Biz de bu akşam anma töreni yapacağız. Bendenizde iki şiir okuyacağım. Kalemin daim olsun. Selamlar...
sende nur ol gadasim sendeALLAH cc rahmet eylesin senide iki cihanda bahtiyar eylesin zira bugun bizi hazin bir sekilde birakisinin yil donumu RUHUNA EL FATIHA NIHAT YURT KANADA SELAMLARIM SANADA
Kabir’in nurla dolsun Mekânın cennet olsun, Kırmızı karanfilsin. Nur ol Muhsin başkanım.
Oğuzsoylum acizce, Söylendi bak vecizce, Hâsıl oldu netice, Nur ol Muhsin başkanım. YIL DÖNÜMÜNE YAKIŞIR BİR ŞİİR OLMUŞ YÜREĞİN VAR OLA BENİM ABİM CAN GARDAŞIM
YÜREĞİN DERT GÖRMESİN ACIMIZI ŞİİRİN HAFİFLETTİ BİR NEPZE YÜREK SESİN VAR OLA AZİZ DOST ASİLİNSAN
Muhsin Başkanıma
Her can ölümü tadacaktır diyor Rahman.
Ölümü tadan bu can,bir can değil gardaş.
İnşallah şehitlerin yanına kor Rahman
Şehit Allah yolunda ölendir, bil gardaş.
Ne Sivas ellerinde çalacak saz kaldı.
Ne çalınan sazı dinleyecek haz kaldı.
Sanma O’nsuz, yalnız bir oğlanla kız kaldı.
Yetim artık, hilal içindeki gül gardaş.
Ne makam istedi, ne de saltanat sürdü.
Bu vatan için, bu vatanda eza gördü.
Kendi hücrede olsa da, ruhen hep hürdü.
O’nu anlatmaya asla yetmez, dil gardaş.
Üşüyorum dedi,Keş Dağında dondu 0.
Betonlarla üşüyüp,imanla yandı O.
Cennet vatan için ne ilk, ne de sondu O.
Örtüldü üstüne, kefen denen tül gardaş.
Millete dönen namluya, selam durmadı.
Herkes vuruyor deyip, bir de o vurmadı.
Menfaatim var mı diye, kafa yormadı.
İnşallah olur 0’na cennet,ödül gardaş.
Mustafa EROL
Antalya/Manavgat