(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAÇINILMAZ SON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAÇINILMAZ SON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer bir son oLmasaydı inanın siz bu şirri suan yazmamış oLurdunuz asLINDA HERSEYDE BİR HAYIR ARAMAK Lazım birşeylerın sonun oLması bir cok seyı anLamLı kıLıyor biLmem anLatabiLiyormuyum ...sonu oLmayan teq sey YARADANA OLAN SEVGİN BAĞLILIĞIN onun bir onu oLmazz şiir kadar yorumlarda harkuLade di (= paylaŞım için şükran
ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim... güzel olan herşey nedense birgün değerini yitiriyor... ve istenilmeyen son ne yazık ki yaşanıyor... :) tekrar teşekkürle... :)
Bizar üzgün ve hayal kırıklığı yaşanmışlığın ifadeleri sayfaya yansımış görüyorum, ama malesef söylediğiniz gibi ilişkilerin sonu olmuyor değil, bazan da ilişkilerde taraflar macera da arayabıliyorlar, su yüzüne çıkınca kırılmışlık ve affetmemek geldimi o birliktelik sona erebiliyor tabi. Günümüz ilişkilerini daha derin irdelersek farklılıkların olduğu yeni oluşumların çıktığı da ayrı bir gerçek....... Saygılarımla ...
bitmesini istemesekte her güzel şeyin mutlaka sonu geliyor.... affetsekte... , affedilsekte... hiçbir şey eskisi gibi olmuyor... nazik yorumunuz için teşekkürler.... :)
BU BİR GERÇEKTİRKİ HER GÜZELLİĞİN BİR İLKİ BİR SONU VAR.FAKAT DOSTLUKLARIN SEVDALARIN BİTTİĞİNE İNANMIYORUM. AŞIMI AL İŞİMİ AL YÜREĞİMİ CANIMI AL AMA AŞKIMI ALMA BUNA DERLER.FERHAT ŞİRİN İÇİN ÖLMEDİMİ ŞİİRİN FRHATI YÜREKTEN SEVMEDİMİ.SEVDALAR TÜKENMESİN .AMMA HER DOĞAN ÖLÜMÜ TADACAKTIR.BUNUN DIŞINDAKİLER TEFERRUATTAN İBARETTİR.SEVDALAR AŞKLAR HARİÇ.SAYGILARIMLA.KALEMİNE YÜREÜĞİNE SAĞLIK.TEBRİK EDİYORUM.SAYGILAR.
HER CANLININ YAŞAMINDA BİR İLK BİRDE SON MUTLAKA VARDIR,HAYATIN BİLE SONU VAR,SEVGİLERDE İLK BAŞLANGIÇLARDA GERÇEK DUYGULARIN SAKLANIŞI İLE BAŞLAYAN BERBERLİKLERİN SONRADAN SU YÜZÜNE ÇIKAN GERÇEK KİŞİLİKİE HÜSRANA UĞRANILMASI SEBEBİYLE DAHADA ÇABUK SONA ERİYOR KANISINDAYIM,HERNE OLURSA OLSUN ÇOK HAKLI BİR İZLENİM NE YAZIKKİ HİÇ BİR ŞEY SONSUZA KADAR AYNI HAZLA SÜRÜP GİTMİYOR,TEBRİK EDİYORUM YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK .DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE..SELAMLAR...
dediğiniz gibi; her ne olursa olsun sonsuza kadar aynı hazla sürüp gitmiyor... neden herşey çok güzel başlayıp, boyle son buluyor... neden insanlar birbirinden usanıp, bıkıyor... ??? :) yorumunuz ve ziyaretınız için teşekkürler :)
tesekkür ediyorum güzellige hic sikayet etmemek herseye evet demek ya da zorunda kalmak herseye göz yummak en büyük mutsuzluga gömülmek gibi olurdu herhalde degil mi. hic öyle seylere yenilmeyelim hic birimiz. tekrar sonsuz sevgimle
teşekkürler sevgili serpil... evet herşeye evet dersen, sinirlenmez hep idare edersen, hep sensın dersen, yüzün hep gülerse... hiç sızlanmaz şikayetçi olmazsan... ve hep herşeyin düzeleceği iyi olacağı umudunu yitirmezsen... senden iyisi olmaz...
yorumun ve ziyaretin için çok çok teşekkürler... :)
çok haklısınız esra hanım gerçekten herşey sona biran önce kavuşabilmek için sanki yarışıyor... ama,bitmesini , tükenmesini istemediğimiz güzel şeylerin çabucak sona ulaşmalarıda bizi üzüyor... sıcakcık yorumunuz için teşekkürler... :)
saygım sonsuz