(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAĞLADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAĞLADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Terk edip gittin de yıllar öncesi, Bütün umutları yola bağladım, Hala filiz verir aşkın goncası, Bütün umutları güle bağladım.
İlk önce açmıştın bağımda benim, Ceylanlar gezerdi dağımda benim, Hiç su çıkmaz idi yağımda benim, Bütün umutları çöle bağladım
Aşıkların hep böyledir kaderi, Solda sıfır gibi yoktur ederi, Hem anası ağlar hem de pederi, Bütün umutları pula bağladım.
Bir söz edemem ki yari anmazsam, Gördüğüm güzeli Leyla sanmazsam, Kerem gibi ah çekerek yanmazsam Bütün umutları yele bağladım
Bir oğuzsoylu’yum nara yanarım, Arada bir yar adını anarım, Yüzüme gülene çabuk kanarım, Bütün umutları dile bağladım.
seven yüreğin ne ahı ,nde beklemesi biter.Gönül sevdiğiini daima özler ve bekler.Beklediğin gelsin be gülüm.Karaca oğlan diyarına ve kardeşile aynı durguları paylaşmaktan onur duyarım dost kalem.Yüreğimiz böyle yansın bırak.Göül gözün var olsun.
Bir oğuzsoylu’yum nara yanarım, Arada bir yar adını anarım, Yüzüme gülene çabuk kanarım, Bütün umutları dile bağladım. DOSTA SELAM ÇOK ÇOK HARİKAYDIN YİNE KUTLUYORUM...ESEN KAL...
Bir söz edemem ki yari anmazsam, Gördüğüm güzeli Leyla sanmazsam, Kerem gibi ah çekerek yanmazsam Bütün umutları yele bağladım
Bir oğuzsoylu’yum nara yanarım, Arada bir yar adını anarım, Yüzüme gülene çabuk kanarım, Bütün umutları dile bağladım........... çok güzel sözler bunlar hocam ellerine yüreğine sağlık ....... saygılar...
Yüzüme gülene çabuk kanarım, Bütün umutları dile bağladım. ==========================
Oğuzsoylunun yüreği yanıyor, Her baktığı yerde onu anıyor, Küçük bir yaradı durmadan kanıyor, Fani dünyada bir tek sana bağlandım. HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler Üstadım ...