(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oda biliyor yok sayamam,madem bi yabancının hayalleri oldum Yıkamam dimi gönül, nolur benden yana ol onu da severim de Sen kimsenin dünyasını yıkamazsın diye haykır.. Çok karışıksın dimi gönlüm, hem aklım la hem vicdanım la savaşıyorsun, Haklısın sende yoruldun! Bazen seni de beni de kurtarıyım diyorum bu uçsuz bucaksız karanlıktan, Bileklerimden kanım yavaşca akarken sende bende yavaşca rahatlarız belki, Ama ona da yok Allah’tan korkarım. Bak gördün mü yine cesaretsizim,hani ben gözü karaydım, hiç de değilmişim.. Biz yine susalım gönül, susalım ve sürüklenelim belki aydılığa belki karanlığın en derinine..
Yıkamam dimi gönül, nolur benden yana ol onu da severim de
Sen kimsenin dünyasını yıkamazsın diye haykır..
Çok karışıksın dimi gönlüm, hem aklım la hem vicdanım la savaşıyorsun,
Haklısın sende yoruldun!
Bazen seni de beni de kurtarıyım diyorum bu uçsuz bucaksız karanlıktan,
Bileklerimden kanım yavaşca akarken sende bende yavaşca rahatlarız belki,
Ama ona da yok Allah’tan korkarım.
Bak gördün mü yine cesaretsizim,hani ben gözü karaydım, hiç de değilmişim..
Biz yine susalım gönül, susalım ve sürüklenelim belki aydılığa belki karanlığın en derinine..
Tebrikler Özlem Hanım...Çok güzeldi anlatım...sevgilerimle