Hayallerin can çekişmeye Başladığı zamana denk gelir Gitme fikrinin Yeniden can bulması.
Biter film, Söner ışıklar, Dağılır kalabalıklar… Hoş bir veda nağmesidir Bir ölünün ardı sıra konuşulanlar…
Ya da belki de Çürümüş bir ruhun Son cinayet itirafıdır duyulanlar:
İçindeki cesetlere dokunamamanın Anlamsızlığında çatlayan Ve bütün damarlardan ansızın akan Saf bir kırmızıdır geriye kalan, Aynı zamanda Geride kalan insancıklara bulaşan…
Oysaki ruh; Anlamsız bir zamanda Beyaz bir ışığa kapılabilir; Belki de Yarım kalmış şiirler geride bırakılabilir; Ya da kim bilir Herkes bir tan vaktinde “Neden acaba” diye düşünebilir…
Merak ediyorum şimdi; Kimler üzülecek Eğer ölürsem Bitirmeden yirmi ikimi…
…Kan kaybediyor ruhum, …Ve ben ölüyorum…
Çevremde oynayan Sitemkâr yüzler arasında Arıyorum cenazemi, Bulamıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİ CENAZEMDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİ CENAZEMDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamaya bak... Ölmek de niye? Zamanı gelince tadalım onu! korkmadan. Yarısı dolu bardağın hep boş tarafına nakmakda niye? İç yarım bardak suyu... Kırık değilse bardak dolacaktır diğer yarısı... Erdemce
dolaşırken rastladım bu güzel şiiri harikaydı...kendi cenazemde ...ismi bile ders niteliğinde ...yüreğine sağlık arkadaşım bu güzel şiiri yazıp bizlere okutma fırsatı verdiğin için...sevgilerimle
Çevremde oynayan Sitemkâr yüzler arasında Arıyorum cenazemi, Bulamıyorum…
Oysaki ruh; Anlamsız bir zamanda Beyaz bir ışığa kapılabilir
KARAMSAR DUYGULARA HAYATI YÜKLEMEYİN NE OLUR NE DE OLSA TANRI EMANETİ İYİ SAHİP ÇIKMALIYIZ.ŞİİRİNİZDEN ÖZELLİKLE O İKİ MISRAYI SEÇTİM.DİKKAT EDERSEİNİZ HÜZÜNLÜ BİR ANIN ARKASI HEP SEVİNCE GÜZELE GEBEDİR.İYİ VE MUTLU YAŞAYIN.BENİ AKŞAM AKŞAM ÜZMEYİN.ŞAİR KALBİDİR FAZLA DAYANMAZ.SEVGİYE VURUN HER YALNIZLIĞINIZI.SEVGİLER BIRAKTIM.PELİN HANIM VAROLUN KALEMİNİZ VE YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN.BAŞARILIYDINIZ HER YÖNÜYLE.
Hüzünlü dizeler okuduk genç şairimizin kaleminden hayat yaşamaya değer şair kızım ölümün zamanı vardır.O zaman gelince o emanetini alır gider hem yaşamak hem ölüm düşünmek insan psikolojisinide bozar hayata dört elle sarıl güzel şiirler yaz.Zira hayat yaşamaya değer.Şaire kızımı kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Ölmek de niye?
Zamanı gelince tadalım onu! korkmadan.
Yarısı dolu bardağın hep boş tarafına nakmakda niye?
İç yarım bardak suyu...
Kırık değilse bardak dolacaktır diğer yarısı...
Erdemce