İçtiğim şarap değil, Ab-ı hayattır aşım Bu aşka düştüm diye, Ne zaman sızlanmışım Sen gönülde hâr değil, Güher-feşân gülzârım Sevilmek mühim değil, Ben lezzetin almışım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevilmek mühim değil, Ben lezzetin almışım… OYY,OYY Siz derya denizmişiniz be BU ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL Kısa amma çok anlamlı ŞİİR AZ SÖZLE ÇOK ŞEYLER ANLATABİLME SANATI DEĞİLMİDİR ? Siz bu sanatı güzel icra etmişsiniz KUTLARIM Gönül soframa beklerim
sevmenin tadını alan gönüller başka şeyi görmüyor. yedişer hecelik iki dörtlük kısa ama çok şey anlatmakta. tabiki almayı bilenlere. başarılar dilerim.
İçtiğim şarap değil, Ab-ı hayattır aşım Bu aşka düştüm diye, Ne zaman sızlanmışım Sen gönülde hâr değil, Güher-feşân gülzârım Sevilmek mühim değil, Ben lezzetin almışım…
sizi kısa anlamlı ve güzel şiiriniz için kutluyorum... saygılarımla...
İçtiğim şarap değil, Ab-ı hayattır aşım Bu aşka düştüm diye, Ne zaman sızlanmışım Sen gönülde hâr değil, Güher-feşân gülzârım Sevilmek mühim değil, Ben lezzetin almışım…
İçtiğim şarap değil, ab-ı hayattır aşım Bu aşka düştüm diye, ne zaman sızlanmışım Sen gönülde hâr değil,güher-feşân gülzârım Sevilmek mühim değil, ben lezzetin almışım…
kısa ama anlamlı ......güzeldi ...............tebrikler.
Ben lezzetin almışım…
OYY,OYY
Siz derya denizmişiniz be
BU ŞİİRİNİZDE ÇOK GÜZEL
Kısa amma çok anlamlı
ŞİİR
AZ SÖZLE ÇOK ŞEYLER ANLATABİLME
SANATI DEĞİLMİDİR ?
Siz bu sanatı güzel icra etmişsiniz
KUTLARIM
Gönül soframa beklerim