(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ YASAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ YASAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne sevgimizi,ne unutlarımızı yok edebilirler.sevgi ve umut düşmanları asırlardır yasaklayamadılar asırlar sonra da yasaklayamayacaklardır.yüreğine sağlık.
HARİKA ŞİİRİN BANA NASRETTİN HOCANIN ŞU GÜZEL SÖZÜNÜ ANMSATTI .*BU NASIL ŞEHİRDİR Kİ ,TAŞLARI BAĞLAMIŞLAR ,KÖPEKLERİ SALMIŞLAR * İŞTE BÖYLE BİR HALDEYİZ ŞİMDİ SEVGİ YASAK NEFRET SERBEST KONUŞMAK YASAK ,SUSMAK SERBEST DÜRÜSTLÜK AYIP ,SAHTEKARLIK BAŞTACI DAHA NELER NELER ....VAR DA SAYFANA YAZIK SELAM VE SEVGİLERİMİ BIRAKTIM YASAĞA İNAT .
yorumun ve beğenin için teşekür ederim haklısın serbest olması gerekenler yasak yasaklar serbest.... bende sana sevgilerimi yolluyorum yasaklara inat... sevgiyle
halkimiz sevgiyi ücüncü plana atti. önce cikarlar hesaplar sonra bencillik hep banacilik sonrada iste nekadar insansa okadar sevecek.insanligi kalmissa. yüregine saglik degerli arkadasim. sonsuz sevgi ve saygimla
SEVGİ YASAK Sevgiyi yasaklamışlar umut zindanlarda özgürlüğü zincire vurmuşlar insanlarımız halkımız rotasız pusulasız gemiler gibi okyanuslarda Necirvan ŞENGALİ ÇOK GÜZEL DOĞRUSUN DOST GÜLDÜM YA DOĞRU SENLE BENİM SEVGİM BİTMEZDE YANİ
yorumun ve gönül bahçeme teşrifiniz için teşekür ederim bizde koysak başkası da koysa yasak hiç olmamalı hayatımızda. hele sevgide hiç olmasın.... sevgiyle...
benim can dostum,biz zindanlardada olsak,zincirede vursalar özgürlüğümüzü, bilsinlerki ve herkes bilsinki bu halk umudunu yitirmemiştir.rotasız pusulasızda olsa,bizim o okyanuslarda yönümüz bellidir,Bizim sevgimiz yasak bilmez,Duyguların daim olsun can arkadaşım benim,gönlüne sağlık. Sevgimi ve saygımı sunuyorum.
gönlüme sevgisiyle yasak olan sevgili..;şimdi hangi yürege uzansın elim bir yudum sevgi ugruna..!!!hangi kapanan kapıyı zorlasın gönlüm açılamayacagını bile bile..!!! yasaklarda adın..yasaklarda sevgin.. bense yasaklarda sevdim seni....yasak koydugun sevdan gibi seni.... can şairim..kısa öz amasevgiye dair özlü bir anlatımdı kutluyor sevgiler bırakıyorum gönül duragına...
yorumun ve beğenin için teşekür ederim ayrıca böylesi içten ve güzel yorumuna şükranlarımı sunuyorum güzel yürekli güzel arkadaşım. bana ve sayfama onur veriyorsun....sevgim her zaman seninledir....