(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alçak Yüksek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alçak Yüksek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Az ve öz.Damla damla doğrular.Var olsun yüreğiniz Üstadım.Saygılarımla.Alçaklar alçaklıklarını sergiledikleri müddetçe yüksekler zirveleri zorlamalı.Hiç bir yüksek alçağın elinde zelil olmamalı.
neneh. tarafından 3/17/2010 11:37:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
hımmmm.... Yüksek yükseldikçe... ..........karakteri sağlam olan yükselir.ya bir adım öndedir hep ya da bir basamak yukarda ve sürekli yol kateder... Alçak alçalır........................alçak, karaktersiz, yalancı, güvenilmez insan da sürekli düşüşteidr...bir adım ilerlemek şöyle dursun devamlı geri adım atar,değeri yoktur... Alçak alçaldıkça,.......alçak karakterini ortaya koyup dibe vurdukça Yüksek yerinde kalır....... yüksek olan hep yüksekte kalır...alçak tarafından neye maruz bırakılırsa bırakılsın ziyana uğrayan o değildir...kaybeden alçaldıkça alçalan alçaktır daima...
çok düşündürücü ... çok ders çıkarılabilcek çokkkkk şiiir işte.... kutlarım saygılarımla...
fusfukara tarafından 3/17/2010 5:04:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
fusfukara tarafından 3/17/2010 5:08:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Özlediğim yorumlardan biri, Hep hayal eder dururum. biri çıksada ne anladığını yorumuna yazsa,bende anlatmak istediğimi doğru anlatabiliyormuyum anlatamıyormuyum bir fikir sahibi olsam. Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler. Örnek yorum seçi/yorum.selam.
yükseğin alçağa erişmek için değil eğilmek, alçaktan kaçmak,kurtulmak için daha yükseklere tırmanacağını,alçağın da yükseleni gördükçe çıldıracağını düşünüyorum.Yaşadığımız olaylar bu tezimi gözler önüne seriyor zaten.
Yorumunuz için teşekkür ederim.her zaman beklerim.Selam.
az
öz
güzel
kutlarım