(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM EFENDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM EFENDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilerim dular hakka ulaşa Dilerim şefaat getirir başa Aman düşme şair sakın telaşa Allahın selamı üstüne olsun.
Habip muin olsun yolunda senin Yanmasın ebedi ateşte tenin Cennete konulsun ruhun bedenin Mevlanın selamı üstüne olsun
Allah Resulünün üzerine yazan şaire bizde dua edelim istedik şair.Yüreğin daim olsun.Allah ve Resulüne sevgin sınırsız olsun.Mevla seni ve sevdiklerini bağışlasın yüreğiniz kavi, ilhamınız bol olsun selam ve hürmetlerimle.
Ve Aleyna Aleykümselam rahmetullahu ve berakatuhu Değerli üstadım katılımınız dualarınız için çok çok çok teşekkürler..Rabbimiz c.c iki cihanda yar ve yardımcınız ,Efendimiz hz.Muhammed s.a.v yoldaşınız şefaatçiniz olsun.. Baki selam,dua ve muhabbetle kalınız inşaallahu Rahman..
Güzel yüreğinizi ve gönül dolu dizelerini canı gönülden kutlarım değerli kardeşim.Böyle bir gönül sevdasını allahın resulüne dökülen güzel dizelerin karşıısında hayranlık duymamak elde değil.Sevgilerimi bıraktım annem.
Ve Aleyna Aleykümselam rahmetullahu ve berakatuhu Değerli üstadım abim çok çok teşekkürler..Rabbimiz c.c iki cihanda yar ve yardımcınız ,Efendimiz hz.Muhammed s.a.v yoldaşınız şefaatçiniz olsun.. Baki selam,dua ve muhabbetle kalınız inşaallahu Rahman.. Bizden de saygı ve sevgiler abim..
Ve Aleyna Aleykümselam rahmetullahu ve berakatuhu Değerli şair dost yorumunuz için çok çok teşekkürler onur verdiniz efendim....Rabbimiz c.c iki cihanda yar ve yardımcınız ,Efendimiz hz.Muhammed s.a.v yoldaşınız şefaatçiniz olsun.. Baki selam,dua ve muhabbetle kalınız inşaallahu Rahman..
Merhabalar efendim hoş geldiniz safalar getirdiniz evimize ..Değerli yorumunuz için çok teşekkürler..Okuyan gözleriniz,sevgi dolu yüreğiniz,kalem tutan elleriniz ve sevdikleriniz dert görmesin inşaallah.. Allah c.c razı olsun.. Selam,dua ve sevgi ve saygı ile ....
yüreğine sağlık harika bir kasideydi. zevk ile okudum. maalesef ırkçılık milliyetçiliğin yanlış ve şövence yorumlanması ile insanlığımızdan çıktık çoğumuz. o mübarek resulullahın huzuruna gidecek yüz varmıdır bilmem.... allah hepimizi ıslah etsin ve ona layık bir ümmet etsin onun o şanlı bayrağının altında kurana tabi etsin. başka türlü kurtuluş olmaz arkadaşım....allah bizleri onların makbul dualarına katsın.... sevgiyle.....
Necirvan kardeşim hoş safa geldiniz onur verdiniz sayfamıza..bir başka deyişle evimize... Evet ne yazık ki ırkçılık ,milliyetçilik,v.s diye diye bizleri içten parçaladılar her parçamız ayrı yerlerde kaldı..Oysa ki müslümanlar tek bilek,tek yumruk olabilselerdi veya olabilseydik bu hallerde olmazdık..Allah c.c hidayet versin diyelim inşaallah çünkü ıslah bela ile birlikte vuku bulur..hidayet nasip olmayacak kişileri de Rabbimiz c.c ıslah etsin inşaallah.. Resulumüz s.a.v in yüzüne bakacak yüzümüz olmasa da o kapı herkese açık..Hani zamanın birinde Efendimiz s.a.v e ashabı sormuş..Ya Resulallah eğer bir kavim hiç günah işlemeyen bir kavim olsa idi Rabbimiz o kavmi ne yapardı ?? Efendimiz s.a.v de buyurmuşlar ki Vallahi ve Billahi ki Rabbimiz o kavmi yok eder yerine çokça günah işleyen ama çokça tevbe istiğfar eden bir kavim getirirdi.. Bizler yinede o kapıya gidelim inşaallahu Rahman.. Dualarınıza kalbi amin diyorum.. Baki selam ve dua ile efendim.. Rahman razı olsun..
Ali bey merhabalar sayfama hoş geldiniz onur verdiniz .Evet islami birikimimiz var lakin bu derya öyle bir deryadır ki dibi gözükmez daldıkça lezzetine daha da varılır.. Allah c.c razı olsun..Sonsuz teşekkürler ve saygılarla efendim..
Dilerim şefaat getirir başa
Aman düşme şair sakın telaşa
Allahın selamı üstüne olsun.
Habip muin olsun yolunda senin
Yanmasın ebedi ateşte tenin
Cennete konulsun ruhun bedenin
Mevlanın selamı üstüne olsun
Allah Resulünün üzerine yazan şaire bizde dua edelim istedik şair.Yüreğin daim olsun.Allah ve Resulüne sevgin sınırsız olsun.Mevla seni ve sevdiklerini bağışlasın yüreğiniz kavi, ilhamınız bol olsun selam ve hürmetlerimle.