Hem ona sevap diye hem de kendi hayrıma, Ezberlettim Kurân’ı uysal papağanıma. Dedim ki, -uygulasan, yarar gelir-, dedi, yok; ’’Zararı kârdır, o da faydasız zararıma’!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KÂR ZARAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KÂR ZARAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hem ona sevap diye hem de kendi hayrıma, Ezberlettim Kurân’ı uysal papağanıma. Dedim ki, -uygulasan, yarar gelir-, dedi, yok; ’’Zararı kârdır, o da faydasız zararıma’!
Senin derdin kimle kederli Tanrıyla mı,inananla mı En büyükle savaşmak Seni de bir o kadar yüceltir mi sanıyorsun. Muaallak ifadeler Biz mi anlayamıyoruz Sen mi anlatamıyorsun Yok sa bilinçli bir şekilde insanları mı kışkırtıyorsun Bu sofra sevgi sofrası Herkese yer var burda Ama ne olursun dostum Değerleri aşağılama Saygılarımla
Merhaba değerli dost. Samimi yorumuz ve sorularınız için çok teşekkür ederim. İnanın bana, -hoca geçinen softalar hariç- düşa ımda olsa (ki yok zaten) hiçbir kul ile alıp veremediiğim yok bu alemde.
Hatta, dünyada bu kadar insan bir öğün yemek dahi bulamazken, ben etli tatlı yemekten ar eder bile oldum. Ben sizi çok iyi anlıorum, ama sanıırm, alışılagelmişten çok daha değişik bir türde yazdığımdan, anlaşılmam biraz güç oluyor (Dikkat ederseniz, genellikle hep imalı yazıyorum).
Hem ona sevap diye hem de kendi hayrıma, Ezberlettim Kurân’ı uysal papağanıma. Dedim ki, -uygulasan, yarar gelir-, dedi, yok; ’Zararı kârdır, o da faydasız zararıma’!
..papağandır bu ne dersen onu tekrarlar bir de demiş ki yok, akıl karı bir papağan olmalı biraz daha evcil. güzel bir şiirdi, saygı ve selamlarımla.
Ezberlettim Kurân’ı uysal papağanıma.
Dedim ki, -uygulasan, yarar gelir-, dedi, yok;
’’Zararı kârdır, o da faydasız zararıma’!
Tebrikler