Yıldızlara sordum seni, mehtabda bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönülaşkına bakmam, Ben kimlere sorsam seni, bilmem ki bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönülaşkına bakmam.
Hicran dolu gönlümde, hüzün vardı sorarken, Boş, boş bakıyordum göğe, bir baksa diyorken, Çık mehtaba, gönlümdeki sensin göreyim ben, Mehtab dedi hiç sorma, gönülaşkına bakmam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aruz şarkı sözü " Yıldızlara sordum " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aruz şarkı sözü " Yıldızlara sordum " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıldızlara sordum seni, mehtabda bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam, Ben kimlere sorsam seni, bilmem ki bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam.
Hicran dolu gönlümde, hüzün vardı sorarken, Boş, boş bakıyordum göğe, bir baksa diyorken, Çık mehtaba, gönlümdeki sensin göreyim ben, Mehtab dedi hiç sorma, gönül aşkına bakmam.
Çok başarılı ve özel bir eserdi.Tebrik ederim değerli şair,saygılarımla..
Yıldızlara sordum seni, mehtabda bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam, Ben kimlere sorsam seni, bilmem ki bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam.
Hicran dolu gönlümde, hüzün vardı sorarken, Boş, boş bakıyordum göğe, bir baksa diyorken, Çık mehtaba, gönlümdeki sensin göreyim ben, Mehtab dedi hiç sorma, gönül aşkına bakmam. güzel olmuş sayfamda göremediğim dostun şiiri saygılar selamlar,,,
Yıldızlara sordum seni, mehtabda bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam, Ben kimlere sorsam seni, bilmem ki bu akşam, Mehtab dedi hiç sorma gönül aşkına bakmam.
Mehtap cevap vermiyorsa,yıldızlara, yada aya soracaksın şair arkadaşım. Güzel çalışmaydı. Sağlıcakla kalınız...
====================================
Değerli Üstadım,
Güçlü kaleminizden çok güzel bir şiir okudum .
Yüreğinize sağlık
Saygılar ...