(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
V E F A S I Z... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
V E F A S I Z... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KISA DİZELERDE UZUN ANLAM, VE DERİN HÜZÜN.İŞTE GÖNLÜMÜZE SÖZ GEÇMİYOR Kİ NEREYE KONACAĞINA BİZ KARAR VERSEK GİDİP BİR VEFASIZA BAĞLANIYOR SONRASI MALUM! İNŞ. O MESAFELER TEZ KALKSIN ARADAN SEVGİLİ ŞAİREM.YÜREK ACITAN GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM.SELAM SEVGİMLE...
Hüzün sarmışsa yüreği,azığı hasrettir,mevsimi hazan.... Hüzün düşmüşse içli bir neydir çalan, gözler akan yaşlardır... Sitemdir sözü, çiçeğidir solan gönlünün... Yakınlar uzaktır, yollar uzun... Her ne olursa olsun yüreği ince ince onu çağırır...
Gönlünüz daim muştusu olsun baharın... sevgiyle kalınız..
Yorulmuş bedenin,sözlerin ,duyguların bir ifadesi olmuş sanki bu dizeler ve öz oluşu... Ağrıyan yüreklere iyi gelen tek ilaç insanın kendi nefsinin önüne geçmesidir bu işe yaradı bende/ saygılar ve sevgilerimle ...
Yürekte hissedilip ifade edilmek istenenler, anlayan yüreklerle daha bir anlam buluyor bende...Çok teşekkürller değerli yorumunuza, saygı ve selamlarımla.
bu güzel dizeler arka fonla harika bir uyum sağlamış. vefasız olanlar,sevgiye kıymet bilmeyenler ancak boyle duyguları yaşatır. herkes hak ettiğini layıkıyla bulacaktır. affınıza sığınarak bu şiire , vefasız,ismini koymak isterim.dilerim yüreğiniz hep sevgi ve huzur içinde kalır. selamlar.
Çok teşekkürler değerli yorumunuza, beğeninize...Yüreğimden dökülen bu dizelerin ismi hisseden bir yüreğin yakıştırdığı "Vefasız" olsun. Hemen yazıyorum sevgili şair. Saygı ve selamlar "Gönül Gözü" nden...
yüreginize sağlık