(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KABİRDE YÜZLEŞME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KABİRDE YÜZLEŞME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah şu nefis! Serkeş, havayi nefis... Bilirde bilmez gelecek olanı... Bilir de bilmezden gelir vuku bulanı.. Ölüm! Ölüm vuku bulduğunda eyvah etse neye yarar... Geri dönmek yoktur artık... Heybe dolmuştur..Ömür bitmiş, senin için mürekkebi tükenmiştir dünyanın... Ey nefis! Ağlamak neye yarar geç akmışsa yaşlar... Vaktinde dökmedikçe Allah için... Boyun büküp kul olmadıkça! Gurbette vakit erken biter...Ansızın gelir bilmedin mi? Uzak sanılan yakın, yakın bilinen emeller ne de uzamış meğer...
Anlamadın gitti be hey nefis... Anlatamadım mı sana.. Sen de mi davacı olacaksın benden... Neden anlatmadın mı diyeceksin... Bir sen eksiktin diyebilseydim... YA da seni hak üzere sürebilseydim...
Yürek pınarınız hiç kurumasın... Her daim hazır durumda olan , ölüme hoşgeldin diyebilen kul olmanızı dilerim... Geç kalmadan ,ölmeden ölebilmek dileği ile... selametle kalınız efendim...