İstiklal şairi gerçeği ne güzel demişti Şiiri nakış nakış ilmek ilmek işlemişti Kadını erkeği kendisini siper etmişti ….. Bekası için on binlerce şehit verilmişti ….. Çakıl taşına ölünen kutsal bu vatan bizim
Haklıya değilde zengine her yol mubah olur Katil olsa onlarca avukatla savunulur Bir kilo baklava için yüce divan kurulur ….. Garibanın çocuğu vatan için şehit olur ….. Sade sevinçte değil, kederde bu vatan bizim.
Yoksulluk döneminde kurulan fabrikaları Şu yurdumuzun bereket fışkıran tarlaları Satılması için yazılan, yalan zararları ….. Vatana ihanet gibi alınan kararları ….. Ucuz reklâm giderine satılan vatan bizim
Pis siyaset uğruna sayısız kapatılanlar Eve ekmek götüremez oldu artık babalar Ankara’nın ortasında, çadırda son çabalar ….. Merhamet edin, ağlamasın çaresiz analar. ….. İçinde halkın sindirildiği, bu vatan bizim
Emeğin değeri yok, artık sudan bile ucuz Direnmek için gücü kalmadı emekçi aciz Yuvalar yıkılıyor, borçlanan evlerde haciz ….. Gözyaşları içinde izleyen bebeler mutsuz ….. Paraya değil, pula satılan bu vatan bizim
Yazık gelecek neslimizin yarını karanlık Zamanında oldular kurumlar birer arpalık Artık ayakta kalanı maalesef yok artık ….. Zararda diye birer birer hepsini yok ettik ….. İçinde yabancı olduğumuz bu vatan bizi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇADIRDA SON ÇABALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇADIRDA SON ÇABALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelecek neslimizin yarını karanlık Zamanında oldu kurumlar arpalık Hiç ayakta kalanı maalesef yok artık ….. Zararda diye birer birer hepsini yok ettik ….. İçinde yabancı olduğumuz bu vatan bizi
Yarınımızı karartanları gelecek nesile yabancılara peşkeç çekilmiş bir vatan bırakanlardan bu gün olmasa yarın bu aziz millet hesap soracaktır.Yüreğinize sağlık kutlarım selamlar.
Değerlim heşehrim merhaba yorumunuz için çok teşekkür ederim, sloganımız zaten '' BU ÜLKE SATILIK DEĞİL'' ses veren yürekler eksik olmasın, gerçekleri yarının kuşakları adına görmek gerekir saygı ve selamlar.
Helal olsun şairime şiir değil sanki ülkemin içerisinde yaşananların destanları hepsi doğru fazlası yok eksiği var şairlikte bu bence şair ülkesinin sorunlarından etrafında olanlardan halkının yaşadığı hayattan kopuk olamaz şairimizde öyle ülke sorunlarıyla iç içe ülke aynada nasıl yansıyorsa şairin şiirine öyle yansımış değerli şair dostumun ince ince hiciv yaptığı ve taşlamalarla süslediği güzel şiirini kutlarım.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Merhaba saygı değer hocam yorumunuz için çok teşekkür ederim, Ayırdığınız değerli amana ve yorum yazan kaleme saygılarım sonsuz, ses veren yürekler eksik olmasın, gerçekleri yarının kuşakları adına görmek gerekir saygı ve selamlar.
Nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Çalışan emek veren insanlar bilir, bir şeyleri var etmenin zorluğunu o yüzden ülkenin satılmasına karşı çıkmak gerek saygı ve sevgilerimle esen kalın.
Merhaba saygı değer hocam yorumunuz için çok teşekkür ederim, sloganımız zaten '' BU ÜLKE SATILIK DEĞİL'' ses veren yürekler eksik olmasın, gerçekleri yarının kuşakları adına görmek gerekir saygı ve selamlar.
Zamanında oldu kurumlar arpalık
Hiç ayakta kalanı maalesef yok artık
….. Zararda diye birer birer hepsini yok ettik
….. İçinde yabancı olduğumuz bu vatan bizi
Yarınımızı karartanları gelecek nesile yabancılara peşkeç çekilmiş bir vatan bırakanlardan bu gün olmasa yarın bu aziz millet hesap soracaktır.Yüreğinize sağlık kutlarım selamlar.