(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siz de sevdiniz mi? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siz de sevdiniz mi? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdim..!! Rabbimi sever gibi Her dakika dilimde zikir avuçlarımda dualarımla Sevdim...Geceleri nefes alışlarını duymadan gözümü kırpamadım Sevdiği şeyi pişirdiğimde yudumlayamadım Sevdim.. iki ayrı bedende tek can gibi.. Sevdim bir nefes gibi canımın en iç yanında yaşar gibi.. Özledim çok özledim ama söyleyemiyorum.. Duygularıma tercüman oldu şiiriniz .Yüreğinize sağlık Şiir tadında kalmanız dileği ile. Saygılarımla___
hiç aşık oldunuz mu uzaktan gördüğünüz birine içiniz acıdı mı hiç yanardağlar patladı mı her hücrenizde ağladınız mı hiç içinize damlatarak gözyaşlarınızı dışlandınız mı en yakınınız tarafından sırf sevdiğinizden ötürü ve karşınıza aldınız mı bütün dünyayı çok sevdiğinizden dolayı ne zordur ve ne güzeldir değil mi aşık olmak?..........
içime dokundu şair.... yürekten selamlıyorum emeğinizi şiir,umut ve sevgiyle...
Her güzellikte onu Anımsayıp Boğazınız düğümlenip Gözyaşlarınızın sesiyle
Özlediniz mi ? Çok güzel kaptırmış okuyordum.Bir de baktım sona ermiş şiir.Hepsi bukadar mı?Bitti mi sorularınız.Tabi ki biz de sevdik.Eğer sev mese idik ne işimiz vardı şiirle.Şaka bir yana hakikatan beyin devamını istedi sanki.Yüreğinize sağlık
Her güzellikte onu Anımsayıp Boğazınız düğümlenip Gözyaşlarınızın sesiyle
Özlediniz mi ?
siz ne dersiniz ? sevdik mi ,yandık mı,özledik mi? tabiki sevgili şairem bunları yaşamayan yüreklerde sızı gözlerde yaş kalemlerde hüzün olmaz.yine çok güzel sevda dizeleri ve anlamlı sorgulam tebrik ediyor aşarılarınızn ddevamını diliyorum.sellam sevgimle...
elbette sevdik...elbette yazdık..!!ve elbette özledik..!!! sevilmese yazılırmı?yazılmasa hissedilir mi bu kadar derinden?ya hissedilmesse özlenir mi??böyle aglarmı satırlar böyle yürekten yazılabilirmi tüm bu yazılanlar... canım arkadaşım..yüregin seviyor biliyor ve özlüyorki..!! kagıdı ve kalemi bizim gibi çok seviyor işte... kutluyorum sevgiyle özlemle yazdıgın dizelerin her birini..sevgimle slmlıyorum seni ve yüreginide..