(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dinlerken ,volum ,fon müziği,yorumunuz ve veee şiir süper olmuş.içim ürperdi. ne güzel dediniz,insanoğluna benzetme gibi.ömür geçtikçe varılacak olan son.müthiş bir çalışma oldu. yüreğinize sağlık.sonsuz saygı ve selamlarım size sayın çetin kabak
Değerli hemşerim ,güzel dost taaaaaa anılara ,eskilere götürdün .İnsan geçmişi anmakla o yaşlara iniyor .Çok güzeldi .Tebrikler.Sevgi ve selamlarımla kal.
Sen bir tarihtin evim tarih oldun kayboldun Şu an şu an inan ki yine kalbime doldun .....YÜREĞİN VAR OLSUN HARİKAYDIN...İNSAN TEMELLERİNİN YANGINLIĞI VAR OL...ESEN KAL...
Farklı ve çok etkileyici bir tarzdı. Hayatın içinden, gerçek anılardan. Teknik ve şiirin duygusal yoğunluğu,ritmi zaten dinlerken de anlaşılıyor, emeklerine sağlık. Oldukça güzeldi, tebriklerimle... Selamlarımla...
Bir vak’asın karşısında durdukca ağladığım Kaybolmanı, bitmeni gördükce ağladığım
Nasıl ağrımaz kafa, nasıl zonklamaz beyin Elbet sonu olurmuş başı olan her şeyin
Hatırlatsın ölümü faniliği hep bana İşte bütün mesele; KUL OLMAK YARATANA...
08/12/1994
A..zade (Çetin Kabak)
tüm şiir çok güzel fakat ben sembolik anlamda son bir kaç mısraını taşıdım sayfaya, teşekkürler, tebrikler değerli dostum, saygımla, sevgi ve selamlar...
* * * Sonraları n’olduysa değişti birden ahenk Kalmadı zevkimizi tartacak doğru mihenk
Gőkten taş yağar gibi taşla doldu dőrt yanın Arasına sıkıştın yüksek yüksek binanın
Alay dolu gőzlerle seyrediyorlar seni Kimseler fark etmiyor sendeki o deseni
O gün ki çocukların çocuğu oldu bu gün Yine devam ediyor HAYAT dediğin sürgün
Yok olup gitme n’olur bir anı kalsın senden Şu yıkık duvarların bir yanı kalsın senden
Bir vak’asın karşısında durdukca ağladığım Kaybolmanı, bitmeni gördükce ağladığım
Nasıl ağrımaz kafa, nasıl zonklamaz beyin Elbet sonu olurmuş başı olan her şeyin
Hatırlatsın ölümü faniliği hep bana İşte bütün mesele; KUL OLMAK YARATANA...
Elbette bütün mesele kul olmak yaradana. Her şey başlar ve biter dediğiniz gibi, kalıcı olan halis iman, ancak o bizi eriştirir cenneti alâya. Yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım Çetin Bey, çok anlamlıydı yürek sesiniz. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde yaşamda kalınız sevdiklerinizle..
* Geçmiş Mevlid Kandiliniz Mübarek Olsun... Nice Kandillerde buluşmak dileğiyle*
Sevgiler saygılar selamlarımla dağ gülleri bıraktım Şair ve DostYüreğinize*...
* * * TÜM KAİNAT OLANCA KATMANLARI VE KARMAŞASIYLA İNSANIN İÇİNDE GİZLENMİŞTİR. ŞEYTAN, DIŞIMIZDA BİZİ AYARTMAYI BEKLEYEN KORKUNÇ BİR MAHLUK DEĞİL, BİZZAT İÇİMİZDE BİR SESTİR. ŞEYTANI KENDİNDE ARA :DIŞINDA BAŞKALARINDA DEĞİL.VE UNUTMAKİ NEFSİNİ BİLEN RABBİNİ BİLİR. BAŞKALARIYLA DEĞİL, SADECE KENDİYLE UĞRAŞAN İNSAN, SONUNDA MÜKAFAT OLARAK YARADAN'I TANIR. (alıntı)