Bir neferi soluyor baş ucumda elinde emeli ile, Yine kör ve sağır şu nefsim bunu bile bile... Kalbimde efgan bir nida...; Tükeniyor vaktim göz göre göre........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Göz göre göre... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Göz göre göre... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa öz anlamlı güzeldi .Azda özü bulmak .Sırda sırrı çözmek gibi bende yazıyorum bazan kısa kısa..Tebrikler...Allaha emanet olunuz SYDNEY den selamlar..
Bir neferi soluyor baş ucumda elinde emeli ile, Yine kör ve sağır şu nefsim bunu bile bile... Kalbimde efgan bir nida...; Tükeniyor vaktim göz göre göre........
kısa ve öz ama anlamı bu dörtlükte tebrikler...güzeldi şiir kutlarım...saygılar...
özeleştiri yaptıran,yaptıklarını sorgulatan ve göz göre göre yapılanların, görmezden gelip yapılmayanların yanında farkı ne kadar açtığını hatırlatan ve hiç tükenmeyecek gibi olanın,aslında nasıl da tükendiğini ve tükenirken de bir geç kalmışlığın farkındalığını yüzüme tokat gibi vuran dizeler... iyi ki varsınız hocam ve iyi ki yazıyorsunuz..
yazasınız diye bekliyorum zaten hocam..takip ettiğim tek kişi sizsiniz.. sizde olamasanız doğru dürüst bir şey okuduğumdan feyz aldığım yazı olmayacak..