(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çelişki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çelişki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harika bir şiir Sayın ÜNLÜ ne yazıkki okumakta geciktim lakin sindire sindire okumak gerek bu anlamı okyanus derinliğinde olan mısraları seçki son derece hakeden bir şiir kutlarım saygımla.
Lodosu bol bir sabahta Yitirdim gecede andıklarımı Ben susarken sevdandan ağlayan Hüzne doyurduğum akşamlardı. **************** anılardan kalkan yapınca hüzne, akşamında büyüttüğüm hasretini gün ışıklarında unutmak kadar doğal hakkım başka ne olabilirdi gecenin içinde cebelleş seni an seni düşün ve sen gelme akşamda kalacaksın elbet üstelik rüzgar her şeyi alır götürür düşünü,kokunu hasretini dün düşündüm dün özledim bu sabah unuttum artık akşamlar özlüyor seni karanlıklar ağlıyor sana.... hüznünü de onlara sattım...
içinde bir çok anlamlı şeyin barındığı güzel doyumluk bir emekti kutluyorum (narsist'in "t" si unutumuş sanırım) yüreğinize sağlık şiir,umut ve sevgiyle...
kutlarım