Pencerelerde açarken sardunyalar Bahçelerde yaşanırdı zevkû sefalar Şahnişlı odalarda çalınırdı fasıllar Eskilerde kaldı hatıralar yadigâr Deniz kokulu, yâr-î can Üsküdar!...
Boğaz içinde bin Asırlık çınar Yedi Tepeli Şehre inci gerdanlık takar Yaşasak da ölsek de seninleyiz bahtiyar Hiç bir şey güzel değil onun kadar Bir içim su’dur Üsküdar!...
Huzur istiyorsan gel mabedlere Şefkatle kucaklar seni Târihi belde Dostluğa kol kanat Sultanım kafe Bırak bakışlarını Medeniyete, Selvi boylu, canan Üsküdar!...
Hüzün yağar sokaklarına Yaprakların ağaçlara vedâ zamanı Ağlar sevdalar yürekler tarumar Dillerde kalır ahû zâr Ahde vefâ yüzlü Üsküdar!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
♥♥ Üsküdar'da Yaşamak ♥♥ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
♥♥ Üsküdar'da Yaşamak ♥♥ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tüm sevgili İstanbulu adım adım koklattın bana sanki şiirin ile sevgili Azure...sağolasın sen....özlemlerimi biraz olsun giderdin sanki...Allah gönlünün her muradını versin dilerim...beni de ara sor unutma olur mu...? Selamlar............sevgimle...............
Yüreğimin başkentine ÜSKÜDAR a selam olsun..Çok çok özel mısralara sahip bir şiirdi yazdığınız.. Can-i gönülden tebrik ediyorum.."Kız kuleme" tebessüm ettim sevgiyle..
Boğaz içinde bin asırlık çınar, Yedi tepeli şehre inci gerdanlık takar, Yaşasak da ölsek de seninleyiz bahtiyar... Hiç bir şey güzel değil onun kadar, Bir içim sudur Üsküdar!...
yuregine ve kalemine saglik sevgili safure
ne guzel dizeler... uskudarda kaldi yuregimizi
iki hafta once istanbuldaydim ama malesef zaman bulupta uskudara inemedim
Sevginin gerçek ve güzel yüzünü çok tatlı anlatmışsınız…
Kutlarım…
...................................................... Saygı ve Selamlar….