Bir dünya kurdum Ağacı güneşi denizi içinde Evimiz bir bahçe ile sarılı çepeçevre sen ben sevgimiz sevdiklerimiz Çocuklarımız dostlarımız var içinde Güzellikleri yaşayaşayacağız hep birlikte Yaptığım bu tablo içinde Bu tablo evimizin baş köşesinde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN BEN VE SEVGİMİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN BEN VE SEVGİMİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* * * Ne kadar güzel bir tablo olmuş, sımsıcak sevgi dolu bir yuva çizmişsiniz Cemal abi, harikaydı, sevgi dolu yüreğinizden geçenler, çok beğendim yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde yaşamda kalınız..
Sevgiler saygılar selamlarımla...
* * * * * * * * *
*Sevgiler sunulmalı her bir gönüle.... Her gönül hasrettir tüm sevgilere.... * SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN DİLEKLERİMLE...
*SEVGİLERİM SEVGİYE ÖZLEM DUYAN TÜM GÖNÜLLERE.............. *SEVGİLERİMLE..
ne mutlu serzenişle de olsa seni görmek sayfamda şiir yazmaya başladım yeni dostlar edindim eski dostlar unuttular sevgi ve saygılar seninde sevgililer günün kutlu olsun.
Bir dünya kurdum ağacı Güneşi denizi içinde Evimiz bir bahçe içinde Bir ömür sen ben sevgimiz Sevdiklerimiz var içinde Çocuklarımız dostlarımız Yaşanacak güzelliklerimiz Yaptığım bu tablo içinde Bu tablo evimizin içinde
BİR ÖMÜR BOYU TUVANDA MUTLU HUZUR DOLU GÜNLER DİLERİM CAN DOST, ŞİİRİN DE GÜZEL MÜKEMMEL SAYGILAR CAN DOST,,,
Ne kadar güzel bir tablo olmuş, sımsıcak sevgi dolu bir yuva çizmişsiniz Cemal abi, harikaydı, sevgi dolu yüreğinizden geçenler, çok beğendim yüreğinize sağlık, gönülden kutlarım. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde yaşamda kalınız..
Sevgiler saygılar selamlarımla...
* * * * * * * * *
*Sevgiler sunulmalı her bir gönüle.... Her gönül hasrettir tüm sevgilere....
* SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN DİLEKLERİMLE...
*SEVGİLERİM SEVGİYE ÖZLEM DUYAN TÜM GÖNÜLLERE..............
*SEVGİLERİMLE..
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *