Sayılı günlerimiz, saati- sâniyesi, Kimi yirmidördünde, kimi seksen senesi, Anam: Seksenüçünde; derdi:"Alma canımı" Öyle güzel uyudu, görenin; imrenesi… Ah, Analar... Analar... yürekten özlenesi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah, Analar... Analar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah, Analar... Analar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Küçücük bir şiir lakin anlam dolu, anne sevgisinin gönülden gönüllere dolup taşması çok güzel olmuş değerli şair kardeşimi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Bu sabah, şiiri yazarken yine Sizi hatırladım... şiire ilhâm veren Usta da beş yaşında iken Annesi otuzüç yaşında rahmetli olmuş... hem etkilendim hem de etkiledim Ustamı; istemeyerek...
Vardır; Allah'ın bir hikmeti, bilebilmek için yıl sayısı yetmiyor; Ustam... kimsenin yaşını sormaya gerek yok! Kimin, kaç kere damdan düştüğü yaşı ile orantılı değil...
Yazılacak ve söylenecekleri burada şimdilik bırakıyorum...
Sağlıcakla ve huzûr içinde kal; sevgili, Dost İnsan...