(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
x şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"Bir avuç umut" Umut değil midir bizi hayata bağlayan...Her yeni güne, yeni umutla başlamaz mıyız? Her yeni yıla,yeni umutlar yüklemez miyiz?Bugün bulamadığımız sevgiyi,yarın bulmakta umut ederiz.Bulduğumuz sevgiliden ayrıysak,her yeni güne kavuşmayı umut ederek gireriz.Umudunuz hiç eksilmesin.Sevgi ve saygıyla.Sevgi
mavideydisevgi tarafından 2/2/2010 9:23:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Umutla ilgili, söylenecek herşeyi söylediniz zaten, ne diyebilirim ki daha fazla.Umarım, tüm güzel insanların umutları gerçekleri bulur.Çok teşekkür ederim, değerli yorumunuz ve güzel dileğiniz için...Saygılar,selamlar...
Bir bardak çayımın deminde,bir dilim simitimde hayalin
baktığım her yerde,kalbimin tam ortasında,deniz gözlerin
Olmayacağını,olamayacağını bilsemde Allah’tan bir tek seni isterim
beni hayata bağlayan,ayakta tutan bir avuç umuttur,sebebim "24"
Sevecen gönlümüzün umudu olmasa yaşıyamayız. Bize yaşam sevinci veren odur. Ayrıca fon resmindeki karakalem resmini de çok beğendim. Size ait mi. Kutlarım bu dugulu şiirinizi.Selamlar.
Evet, gönülde umut olmasa,hayat çekilmez olur... Malesef fon resmideki resim bana ait değil,sadece karakalem çalışmaları hoşuma gidiyor... Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz içim...Saygılar,selamlar...
Zaten en kötüsü o değil mi?yani olmayacak birini özlemek... Ama Allah'tan umut kesilmez diyorum... Yorumunuz ve dileğiniz için çok teşekkür ederim... Saygılar,selamlar..
değişik bir şiir kaleminiz daim olsun
tebrik sevgi ve saygılarımla