(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kanar ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kanar ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir kere vurulmaya gör....bir türlü iyileşmez o yara ne tabip fayda eder nede merhem ona ...ve deşeledikçe o yarayı kanar yara durmadan kanar yara kanar yürek yanar...yaranın kapanması dileklerimle...hoş kalın hoşça kalın... selam ve saygılar...
Tek kurşunla vurulduk Ihlamur yolunda Ölmedik yaşıyoruz hala Yaralı yaralı yaralıyız Sevda yarası kabuk bağlamaz ki Sayfalarda ,kalem,kalem KANar
Canım arkadaşım,içsel bir karmaşa ,geldik gidiyoruz bu dünyadan,ne acılar geçti gönlümüz yaralandı bize sayfa sayfa şiirler yazdırdı,kalemimizden mürekkep yerine kan damladı,çok güzel anlatmış şiir bunu. sevgiler selamlar bitanem.
vurulsakta bir can sakladık canlar için dostlar için kanayan yanlarımız ceplerimize koyduk sevdaya ve insanlığa ayrıdk yaşamak yanımızı bizi anlatsın diye insanlığa... eyvallah dostum...sevgiler saygılar efendim.
Ihlamur yolunda
Ölmedik yaşıyoruz hala
Yaralı yaralı yaralıyız
Sevda yarası kabuk bağlamaz ki
Sayfalarda ,kalem,kalem
KANar !
TEk bir kıtada bitirmişsin işi şair.Saygılar