(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİN OL YETER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİN OL YETER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Dostum çok önemli bir konuya temas etmiş ve konuyu da az ve öz bir şekilde oldukça ustaca işlemişsiniz. Sizi içtenlikle tebrik ediyor, başarılarınızın devamı dileklerimle TAM PUANLA BERABER tamamen sizin şiirinizin ilham ve ihsası olan ÇAM SAKIZI ÇOBAN ARMAĞANI iki dörtlüğü de hediye olarak gönderiyor kabulünü diliyorum. Sevgi ve saygılarımla.
Kendi olmayan yalaka, Zarar veriyor bak halka, Boynunda esaretten halka, Her zaman kendin ol gardaş.
Şahsiyet her şeye bedel, Vermez ki insana keder, Bak her söylenene he der. Her zaman kendin ol gardaş.
Dilenenler doğru güzel olsa da, çok emirvaki cümleler geldi okurken.. Bir de neden bilmem gardaş sözü ve tekrarın olması battı gözüme.. Darılmayın olur mu sn. şairim:)) Saygı ve sevgilerimle..
Sevgi ve saygılarımla.
Kendi olmayan yalaka,
Zarar veriyor bak halka,
Boynunda esaretten halka,
Her zaman kendin ol gardaş.
Şahsiyet her şeye bedel,
Vermez ki insana keder,
Bak her söylenene he der.
Her zaman kendin ol gardaş.