(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A’ DAN Z’ YE ZAM YAĞAR-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A’ DAN Z’ YE ZAM YAĞAR-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Satılacak bişey kalmadı beylere para lazım ne yapsınlar şimdide kar kış dışarı çıkıp paramı arasınlar zam yapıp oturdukları koltuktan kalkmadan işleri idare ediyorlar....................
Tasarruf etmek lazım, Her zoru yener azim, Az yesin oğlum kızım, A’ dan Z’ ye zam yağar. ....Haklısın hep az yiyorduk..daha az aç kal ,öl demek Bir bahar gelse şu fakieler hiç olmasa yakacak derdinden kurtulur.. Gelir mi dersin...... Kutlarım duyarlı yüreği...Saygılar
Allah bunları bildiği gibi yapsın,inşallah o gemiciklerin inşallah o naylon fatura düzenleyenlerin evlatlarının yumurta fabrikalarınında akibetini Bizi Yaradan bu Millete gösterir inşallah,hemde 1000 katını vererek ben bir vatandaş olarak hakkımı helal etmiyorum yedikleri içtikleri zehir zemberek olsun inşallah.AMİN.....................................................
Ya dost canımız çok yandığı için şiirinede değinemedim çok gerçekçiydi kutlarım.........Ne demiş İsmet Paşa, Namuslu insanlar,en az namussuzlar kadar cesaretli olmadıkça,ülkemin geleceği karanlıktır.............
kaşıkla verdiler kepçeyle aldılar fakiri düşünenmi varki kendi gemicikleri varya getirisi vardır etkilenmezler ya garip yine garip yüreğine sağlık kurtsoylum selam ve sevgilerimle
* * * Tasarruf etmek lazım, Her zoru yener azim, Az yesin oğlum kızım, A’ dan Z’ ye zam yağar.
Tasarruf et sabundan, Hiç çıkarma kabından, Elin çıkmaz cebinden, A’ dan Z’ ye zam yağar.
Ne de doğru sözler, yüreğimizde közler, biz yanarız zengin güler. Yüreğinize sağlık, gündemin en önemli konusunu işlemişsiniz, gönülden kutlarım Recep Hocam. Sevgiyle, sağlıkla, huzurla yaşamda kalmanız temennisiyle..
Sevgiler saygılar selamlarımla
Cebe maaş girmeden Zam kapıya dayanmış Kar kapıdan baktırmış Kazma kürek yaktırmış Fakir buzla yıkanmış Zengin dağda tatilde Karda kayak yaparmış Oh ne ala valla Tüm millet isyanlarda * * *
Tasarruf etmek lazım, Her zoru yener azim, Az yesin oğlum kızım, A’ dan Z’ ye zam yağar. BEN DE YURTDISINDA DA OLSAM BU SONU GELMEZ ZAMLARA COK UZULUYORUM. OZELLIKLERE COCUKLU AILELER ICIN HAYAT NE ZORDUR. KUTLARIM DUYARLI YUREGINZI VE GUZEL SIIRINIZI. SELAM VE SEVGILER