(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞADI MI...? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞADI MI...? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa şiirleri vede dörtlükler her daim favorim olmuşlardır.. Bebekler gibidirler, güzel, masum vede içlerinde neler olduğu bilinmeyen..
Feraset ister, göz ister anlayış ister onları anlamak için.. İçlerinde milyon anlamlar barındırır her bir mısra, milyon ders verir okuyucuya..Onlarda anlamın bütünlüğü dağılmaz, aslında aşikar bir gönderileri vardır, biz okuyucular zorlaştırırız onların ne demek istediklerini..Bebkler gibidirler küçük vede sevimli..
Bir bebek seyrettim okudum içindekilerini, neler neler öğrendim o bebeğin masum duygularından, nede çok ders çıkardım bu nadide çocuktan..
Bebekler gibidirler, güzel, masum vede içlerinde neler
olduğu bilinmeyen..
Feraset ister, göz ister anlayış ister onları anlamak için..
İçlerinde milyon anlamlar barındırır her bir mısra, milyon
ders verir okuyucuya..Onlarda anlamın bütünlüğü dağılmaz,
aslında aşikar bir gönderileri vardır, biz okuyucular zorlaştırırız
onların ne demek istediklerini..Bebkler gibidirler küçük vede sevimli..
Bir bebek seyrettim okudum içindekilerini, neler neler öğrendim o bebeğin
masum duygularından, nede çok ders çıkardım bu nadide çocuktan..
Haz aldım bahtiyar oldum teşekkürler şairim TEBRİKLER..
Selam vede muhabbetlerimle Allaha emanet ol..yudumyunus..yunus karaçöp