(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Kaçıncı Senfoni ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Kaçıncı Senfoni ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eğer kendimizi kalem sahibi görüyorsak nefes aldığımız sürece bu haykırışlar hiç susmayacak benim gibi ara sıra mola versede.. yüreğinizin sesi sayfanızda hep çağlasın şairem.. sevgimle.
daha ne senfoniler çıkacak kaleminizden,daha neler yazacak kalem,ayrılığa sevince, gülüşe ağlayışa, sakinliğe çağlayışa, kısacası hayata dair senfoniler hiç bitmeyecek...kaleminiz susmasın yazın yazınki bu son senfoni olmasın.... selam ve saygılar....
Yüzünüz güleç ve temiz de ,kaleminiz sayfamı kirletiyor,ya düzeltin yada yönetim düzeltsin,aydın bir gence yakışmıyor bu çirkin karalamalar,saygımla...
Yüzünüz güleç ve temiz de ,kaleminiz sayfamı kirletiyor,ya düzeltin yada yönetim düzeltsin,aydın bir gence yakışmıyor bu çirkin karalamalar,saygımla...
Sayın hocam şarabın mahzende yıllandığını duymuştuk ama demek ki, şiir de mahzen de yıllanıp güzelleşiyormuş yüreğinize, emeğinize sağlık harikaydı, saygılar...
Mumların tükenmeyen
İslerinde kalemim
Senin izlerinde hala
Çok anlamlı çok duygu saklı güzeler dizeler için gönlünüze sağlık .sevgi ve selamlarla.