(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNEŞ LEKELERİ BÜYÜMÜŞ. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNEŞ LEKELERİ BÜYÜMÜŞ. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir mahşer senaryosunu okudum alametlerini o kıyametin
HAC SURESİ: 42- Eğer seni yalanlıyorlarsa, onlardan önce Nuh, Ad, Semud kavmi de yalanlamıştı. 43- İbrahim'in kavmi ve Lut'un kavmi de: 44- Medyen halkı da (peygamberlerini yalanlamıştı). Musa da yalanlanmıştı. Böylelikle Ben, o inkar edenlere bir süre tanıdım, sonra onları yakalayıverdim. Nasılmış Benim (herşeyi alt üst edip kökten değiştiren) inkılabım (veya inkarım). 45- (Halkı) Zulmediyorken yıkıma uğrattığımız nice ülkeler vardır ki, şimdi onların altları üstlerine gelmiş ıpıssız durmakta, kullanılamaz durumdaki kuyuları (terk edilmiş bulunmakta), yüksek sarayları (çın çın ötmektedir). 46- Yeryüzünde gezip dolaşmıyorlar mı, böylece onların kendisiyle akledebilecek kalpleri ve işitebilecek kulakları oluversin? Çünkü doğrusu, gözler kör olmaz, ancak sinelerdeki kalpler körelir...
ABİM; AKŞAM OKUMUŞTUM AKLIMA ÖYLE YER ETTİ Kİ BU AYETLER BİLSEYDİM BU GÜN BU ŞİİR OKUYACAĞIMI BU KADAR OLMAZDI... TEŞEKKÜR EDERİM EMEKLERİN ECRİN OLSUN SAYGILARLA