(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖZÜM KALMADI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖZÜM KALMADI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşayamadığımız hayata bakıyoruz çoğumuz.Kendimize mutsuzluğumuzu unutturacak bir şeyler arıyoruz. O bir kol uzatmak yakınlığındaki hayata öylece bakmaya devam ediyoruz korkarak. Korkuyor muyuz ya da korkutuluyor muyuz? Bilmiyorum. Ama bu güzel şiir için size çok teşekkür ederim. SAYGILARIMLA.
Her nereye gidersek gidelim bizimle gelir acılarımız unutamadıklarımız kırgınlıkla yazılan dizeler gitmek çözüm mü değerli dost yürek? ama gözün görmediğine gönül katlanır diyorsanız tabiki denemekte yarar var.yüreğinize kaleminize sağlık.daima başarı dileklerimle.selam saygılar...
Şair arkadaşım,gidiyorum hoşçakal deriz de , yine arkamıza bakarız gitme kal diyen çıkarmı diye. Güzel bir veda şiiri okudum,hüzünlü ve içten. Sağlıcakla kalın...
Sabahın ışığını, güneşin batışını
Sevdanın yakışını sevenin bakışını
İçime atıp, yüreğimi yakıp
Gidiyorum gideceğim
Sevdim seveceğim sana sözüm kalmadı diyeceğim
Bu dizelerin üstüne ne desen boş:)
Saygılar.