(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uyan Milletim uyan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uyan Milletim uyan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kurtarır diye oy verip seçtikleriniz Koltuk uğruna vatanı böldüler Uyan Milletim uyan
İt postundan olur mu hiç namaz postu Türkün Türkten başka yoktur dostu Uyan milletim uyan
Olur, mu hiç böyle iş olur mu? Kardeş kardeşi hiç vurur mu? Uyan Milletim uyan Var olsun yüreğin dost şair.Nefis şiirnizi kutladım selam ve dua ile."İtin derisinden seccade olmaz"
Değerli şair Hüsamettin kardeşimi canı gönülden kutluyorum bu haklı ve ders veren dizelere ne denir ancak kutlanır bende kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Milletimiz uyansa,bölünüp parçalanmasak,bu hale gelmeyiz.İnşallah farkına varmayanlar bir an önce farkına varırlar.Tebrik ederim.Çok anlamlı ve özel bir eserdi.Selam ve saygılarımla.
Ben de şiirden bir dize bulsam da beğenimi daha da özel kılsam diye aradım, düşündüm ama seçemedim. Öyle bir bütün ki ayıramadım ya da ben beceremedim... Çok beğendim desem, yine de çok şey söylemiş olur muyum? Bütünüyle çok çok guzeldi. Tebrikler. Saygılar...
Uyan, uyan, uyan uyan, Sanki mahsuniden bir türküyü hatırlattı bana şair dost, kan uykularda Millet, umarım uyanır, yüreğine sağlık, şairin isyanıydı...Saygı ve sevgi ile...
Aman ALLAHIM. Şimdi seker29 a yorum yazdım.. Biz seçtik bunları demek ki hak ettik dedim.. Nasıl hak ediyorsanız öyle yönetilirsiniz demişler ya.. Uyanır mı bu millet bilmem? İnşallah diyelim.. Tebrikler.. ESRA
selam ve bakı saygılarımla...yine harıkasın bu arada:))