(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsim Kış ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsim Kış ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SERBEST DİZELERİNLE İSTANBUL'U YAŞAMIŞSIN DÖRT MEVSİM ,NE GÜZEL ... YA DOĞU BÖLGEMİZDEKİ KARA KIŞ ? ISINAMAYAN VATANDAŞLARIMIZ.....YOLLAR KAPANMIŞ KARDAN ...İSTANBUL VEYA İZMİR 'E TAŞIMALIYIZ ONLARI...BEN DE ÇOK ÜZÜLÜYORUM BU ADALETSZLİĞE...BİZLER ISINIRKEN O YURTTAŞLARIMIZIN ÇİLESİNİ...
Ağlama gönlüm aşk için ağlama, Sevgimi söyle ama peşinden koşma, Dünyada sevgi ve aşk tek midir? Nankör aşkı boşver,iyi güzeli ara, Ara,arada yollarda kaybolma...Devamı var...Güzel şiir,tebrikler.
Mevsimler gelir geçer yeterki insan içinde mevsim bahar olsun güneş dogsun gölgede gönül hoş tutulsun gerisi yazmış kışmış vs boş Gönlün solmasın yazan kalemin durulmasın Mevsimlere açılan yüreği yürekten KUTLARIMM
Güzel Ülke'min güzel İzmir'i kış görmedi bu sene Şairim, ben kışları özledim açıkçası lapa lapa kar yağsın üstüyorum ama fakiri incitmeden... kutluyorum güzel dizelerini, sevgi ile
Dört mevsimi birarada yaşamak güzel de. Her mevsimi ayrı,ayrı kendi güzellikleri içerisinde yaşamak tam manası ile acaba nasıl olurdu. Zira hepsi bir birinin içine karıştıda tat vermiyor.
Mevsim kis olsun zamanidir dort mevsimi yasamak ayri bir guzelliktir, yeterki yureklerimizde kis olmasin degilmi?yazan yuregine saglik canim. Sevgilerimi iletiyorum.
sevgili şair
dört mevsi mi
bir arada yaşamak ne güzel
Türkiyem.
dizeleriniz türkiyemizin ne güzel olduğunu hatırlatmış gönlünüz sağ olsun