(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairi şiiri anan yüreğiniz var olsun güzel yürekli şairim Kutlarım güzel dizelerinizi YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMAYIN OLUR MU?
Ustadan yine anlamlı bir şiir vecize gibi betimlemelerin verdiği hâzda ki manayı da düşünmek gerek diyorum. Harika ve ders niteliğinde ki şiirin ustasını tüm kalbimle kutluyor en içten saygı ve sevgilerimi sunuyorum tam puanım bu harika şiiredir...
Tebrikler üsdadım.Şair doğru sözlüdür.Şair gönül adamıdır.Şair görendir..Birşeyleri görüp yazmıyorsa o sadece kendi için yazandır..O zamanda şiir şiir değildir güzel bir konu..kutlamalarımla,saygılar...
Oğuz’ca şair tarifi, Yâd ettim narin, zarifi, Milletin akil,arif’i ____Şairler Yusuf yüzlüdür, ____Şairler doğru sözlüdür. Tebrikler değerli Ozan, dost Şair kutladım dizelerini, sevgi ile..
Şairlerdir yüz akımız, Madalyamız ve takımız, Dede Korkut’tur kökümüz. ____Şair Yusuf yüzlüdür, ____Şair doğru sözlüdür.
Karacaoğlan ulumuz, Mis kokuludur gülümüz, Dikenli, harlı yolumuz. ____Şairler Yusuf yüzlüdür, ____Şairler doğru sözlüdür....Hepimizin amacı doğruluk,ve doğruyu bulmaktır.. Sözümüze tercuman olmuşsun..saygılar dost
Şair bir kırmızı güldür, Çağıldar güldür güldür, Susması ise bir zuldür. ____Şairler Yusuf yüzlüdür, ____Şairler doğru sözlüdür. ÜSTAD BU GÜZEL ŞİİRİNİ TEBRİK EDERİM SELAMALR...
MERHABA,SİZE BİR ŞEY DİYECEĞİM ÜSTAD BENİMDE KAFAMDA ŞAİRLİĞİ ANLATAN BİR ŞİİR GEÇTİ HENÜZ KALEME ALAMADIM VE BAKTIM SİZİN ŞİİRİ GÖRDÜM ÇOK MUTLU OLDUM KEMDİM YAZMIŞ GİBİ OLDUM ÇOK GÜZEL YÜREĞİNİZE SAĞLIK HER MISRA BİRBİRİNDEN ANLAMLI.
Herkesçe alınır kaile,
Bir çağlayan bir şelale,
____Şairler Yusuf yüzlüdür,
____Şairler doğru sözlüdür
cok cok güzel bir siirdi
hic bitmesin siirlerimiz ve dogru sözlerimiz
yüregine saglik degerli dost büyük sair.
saygim sonsuz