(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Erkek/Güçlü Bir Kelebek + şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Erkek/Güçlü Bir Kelebek + şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne çok şey yazılır, yine de eksik kalır erkek ve dişiler hakkında. Birinin varlık sebebi bir diğeridir. Bu bütünlüğü yaratan onların evrensel kaderidir.
evde masum bir bebek dışarıda yerinde durmayan güçlü bir kelebek BENCE ARI OLMASIN O Dedim ve gülümsedim , genelde kelebekler dişidir bi günlük ömrü vardır,şurda hemfikirim erkekler evde masum bebeklerdir haklısın, evden dışarda da kelebek misali uçarı mı demiş şair ,her neyse duygu anlamında güzeldi sevgiler selamlar kardeşim.
Erkeklere ne istedikleri sorusuna verdiği cevaplar gerçekten enteresan...
Burada sayılan hususlar, önem sıralamasına tabi tutulmadan sıralanmıştır.
Kokmuş çorapları yıkansın ister
Kokmuş çamaşırlarının da yıkanmasını ister.
Koşulsuz itaat ve koşullu refleks ister.
Karşılıklı aşk ister, olmazsa kan çıkıncaya kadar ısrar eder.
Sokakta Rahşan, yatakta Jennifer Lopez ister.
Maç seyrederken bebek viyaklamasın; kadın çay, bira veya çerez servisi yapsın ister.
Yukarıdakı madde icra edilirken tv’nin önünden geçilmesin ister.
Fatih Terim’den boşalan yeri ister.
Çevresindekilerin Cem Yılmaz’ın değil,kendi esprilerine gülmesini ister.
Maaşının genelkurmay başkanınınki kadar olmasını ister.
İşçisine ‘en’ asgari ücret vermek ister.
Bütün kadınlar kendisine ölüp bitsin ister.
Yatakta bir Jennifer Lopez daha ister.
Oğlan çocuğu ister.
Kendisini terkeden sevgilisinin eşekler gibi pişman olmasını ister.
Tereyağından kıl çekmek ister.
Üç korner bir penaltı ve bütün ‘frikikler’ de gol olsun ister!
Evlenmeden ister!
4 yastıkta kocamak ister!
Gökten düşen üç elmanın hepsini de yemek ister.
Karısının bileziklerini ister.
Aklına düşen bütün ciğerleri löpletmek ister.
Vergi kaçırmak ve kız kaçırmak ister.
Yüzünün yanında astarını da ister.
Bir süre sonra evini, arabasını ve eşini değiştirmek ister.
Muhabbet ister(kahve bahanedir).
Gazeteyi önce okumak ister.
Uzaktan kumanda aletinin tapusunu ister.
Hık demiş burnundan düşmüş çocuklar ister.
Ne halt karıştırırsa karıştırsın anlayış ister.
Kahvehaneden ülkesini ve takımını yönetmek ister.
Pompalı tüfek ve bilumum silahlardan ister.
Mahkumsa af ister.
Viagra ister.
Hüüüp'letmek ister.
Bandıra bandıra yemek ister.
Soğanın cücüğünü ister.
Yakalarsa muck muck yapmak ister.
Dişi çekilirken ağrımasın ister.
Pohpohlansın ister.
Olmayacak duaya amin demek ister.
Kılını bile kımıldatmadan Rambo gibi vücudu olsun ister.
Denizde boğulurken bir bayan kurtarsın ister.
Mütemadiyen borç ister.
Kaynanasından anlayış ister.
İki kere iki, yerine göre beş etsin ister.
Saman altından su yürütmek ve hatta nehir geçirmek ister.
Elektriği, suyu ve doğalgazı kaçak kullanmak ister.
GÜZEL şeker gibi bir sekreteri olsun ister.
Sırf istemiş olmak için bile ister. ALINTI.... Valla şairim erkekler bunları istermiş :))))) Ay şairim kelebeklerin ömürleride hep 3 gün oluyor Biz hiç kelebek görmesek:))) olsa olsa bence vızzzz yapan Çiçeklerden çiçeklere konan arıdır :)) Haksızlık olmasın kelebeklere bilirsiniz ne masum olurlar Yasemin sadece alıntı yaptı güzel şiirinizin sayfasına Kutlarım güzel duygularınızı hissettiren dizelerinizi sevgimle saygımla....
yasemin00 tarafından 1/8/2010 9:30:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
hımmm demek öyle erkek dediğin el kaldırmaz kadına romantik olur az da olsa mum ışığında döver kadınını :)))))))) anlayışına sığınıp bi espiri yapayım dedim selim iyiki varsın bee sonsuz saygım kocaman sevgimle...
erkekler bu tanımlamaları hak ediyor mu, etmiyor mu? burası çok önemli. kadın denilince, barış sevgi, huzur, mutluluk ... akla geliyor. ama erkek denince, savaş, acı, kan, huzursuzluk, kin, neefret, şiddet , silah ... akla geliyor. sevgili dostum galiba güzel ülkemin erkekleri bu tanımlamalrın dışında tutmuşsun. ya da istisnalar kaydeyi bozmaz deyip yazmışsın. bu tanımlamadan sonra bir erkek olarak kendime daha çok değer vereceğim.
kelebek olan erkek yazan, okuyan, anlamaya çalışan,hissedişlerinden kaçmayan,ağlayabilen... düşünce ve hissedişte parmağı olmayan erkek erkektir ama adam değildir.... diyorum ben.
kaç erkek yürek taşımadığının farkındadır ve kaç kadın acaba...
keşke dediğiniz gibi olsa bazende bu dışarıdaki kelebek evde bir arı oluyor tüm erkekler için geçerli değil bu yazdıkların değerli arkadaşım bana göre şöyle dışarda masum bir bebek evde deli bir ........arı saygı ve selamlarımla. yanlış anlama sakın yazdıklarımı hrke insan yaşadığını bilir:))
Birinin varlık sebebi bir diğeridir. Bu bütünlüğü yaratan onların evrensel kaderidir.
Şiiriniz çok güzeldi.