(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kül ve Köz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kül ve Köz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dedim deme sakın aşkı tattım Elli sene geçmiş neleri sattım Aşklar buldum nelere alıştım Bu aşkla ben boyumu aştım ===============================
AŞK olmadan meşk olmaz, Boş bıraksan kendi dolmaz. Dalinda bir çiçek solmaz, Bu aşkla sen yaşamın kaynağındasın.. HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Değerli Dostum...
Ben hariç sevince tam severdin Acıları siler pişmanlık bilmezdin Uçan kuştun kafese girmezdin Aşk diyene bak deyip gülerdin
çok güzel bir sevda şiiri okudum. Benide çok uzaklara götürdünüz .Bilhassa ilk satırı bıcak gibi insanın yüreğini acıtıyor.Abicim yüreğinize kaleminize sağlık...
Bu şiir benim canımı acıttı. Neden bilmiyorum ama "ben hariç sevince tam severdin" dizesi canımı yakmaya yetti galiba. Belki de siz öyle hissettiniz. Szin sandığınızdan da cok seviyordur sizi bir de öyle bakmayı deneyebilir misiniz.
Özeldi şiiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Ben hariç sevince tam severdin Acıları siler pişmanlık bilmezdin Uçan kuştun kafese girmezdin Aşk diyene bak deyip gülerdin Var olsun yüreğin dost şair.Nefis şiirinizi kutladım selamla
Sevdası ile yandım söndüm Hem dirildim hem de öldüm Ben senin uçan kaçan külün Sen benim yüreğimde közüm Şu yürek yanmaya dursun,insana ne güzel cümleler kurduruyor şair arkadaşım. İnsanı bülbül ediyor. Eline sağlık. Esen kalın...
Ben hariç sevince tam severdin Acıları siler pişmanlık bilmezdin Uçan kuştun kafese girmezdin Aşk diyene bak deyip gülerdin duygulu şiirini kutlarım saygılar selamlar...