(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARTON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARTON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Katre-i naçizdi hep gözlerimden akanlar Yunus yada serçe değildim ki İsteseydim mutlu bir resim çizebilirdim Karsız, güneşsiz, yağmursuz Kartonum kırılmaz, ıslanmaz, yanmazdı zamansız...
Sayın Ayşe Hanım _ Defalarca okudum, her defasında bir başka mısraya takıldım, bir başka mısraya yakalandım. İnanın kendimi şiirden almak için çok zorlandım. Alkışlıyorum demekten başka ne diyebilirimki. Saygılarımla.
Katre-i naçizdi hep gözlerimden akanlar Yunus yada serçe değildim ki İsteseydim mutlu bir resim çizebilirdim Karsız, güneşsiz, yağmursuz Kartonum kırılmaz, ıslanmaz, yanmazdı zamansız.. ÇOK ÇOOK GÜZELDİ KISA VE ÖZ KUTLARIM....SAYGILAR......
Katre-i naçizdi hep gözlerimden akanlar Yunus yada serçe değildim ki ==========================
Katre-i damla aksada o gözlerinizden, Biz eminiz sizin samimi içten sözlerinizden. Bir dost kolay kolay bulunmazki, Dostlarımızı değer veririz özlerinden.... HakanKURTARAN Tebrikler Değerli Şairem (kardeşim) Saygılarımla ...
bu, bu saatte bize biraz orantısız güç uygulamak değilde neydi, insan bu kadar güzel nasıl akar kendi içinden.. aşkolsun size... çok güzeldi çokkk gönlünüze dert değmesin
Selam ile.