(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RÜZGÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RÜZGÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgar, Saçlarının arasında esen, Sana, benim kokumu veren el, Ta gönül pencerelerimden gel. Bak içimde yanan bir ateş, Üfle içimi ey rüzgar, Bir nefes değil mi yaşam Senden olan bir eser.
Rüzgar, Selvi yapraklarını okşayıp geçerken, Baharlar ekersin mevsimlere. Kaç bulut güttün gökyüzünde. Süründen ne yağmurlar, Ne karlar düştü yere.
Rüzgar, Yüce dağ başını bekleyen er Kaç gitgel yaparsın öyle; Sus ıslık çalma, Varlığın bu yüksekte Bir kırbaç gibi şaklıyor Yüzüme.
Rüzgar, Martı kanadına sığınan yaramaz Nasıl kovalarsın dalgaları ardından Fırtınalar kopar, Yüreğin anlık değişir, Sen delikanlı bir cansın; Ne zaman eseceğin, Ne zaman duracağın belli değil.
Rüzgar, Sonsuz bir özgürlüğünle Al bu mapus yüreğimi Savur dört yana Her zerrem Bir rüzgar olsun Dolaşsın tüm dünyayı doya doya.
Melik Haker tarafından 1/5/2010 11:10:58 PM zamanında düzenlenmiştir.