(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİKEN ÜSTÜNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİKEN ÜSTÜNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Efendin hoş geldiniz, beğenmeniz beni yeni şiirler yazmak için teşvik ediyor, verdiğiniz cesaret için çok teşekkür ederim. saygı sevgi ve selamlar hoşça kalın.
Saygı değer hocam sizden beğeni görmek şiirim ve benim için büyük onur. Hoş geldiniz ve hürmetlerimi arz ederim. Selamların en güzeli siniz için olsun.
Nazik ziyaretiniz için çok teşekkür ederim, zaman ayırmanız dahi büyük bir incelik, hele güzel yorumunuz için ayrıca çok teşekkür ederim. Şiir tadında Saygı sevgi ve selamlar.
Arı gibi çiçek çiçek aradım Yoksun diye mi bal gibi tadın Bal için değil ki yaprak taradım Petek petek gözlerde bulamadım....özlemin dizelere yansıdıgı harika bir şiir olmuş tebrikler...
Hoş gelşdiniz efendim şiirin ustasından yorum almak benim için onur, ayırdığınız kıymetli zamanlarınız için şükran borçluyum saygı ve selamların en güzeli gerçek şair için olsun.
Ilık ılık esen meltem yelinde Gözlerden akan sevgi selinde Âşıkların şiir kokan dilinde Yoksun sevgilim seni aradım *** Duygu doluydu. Tebriklerimle,selamlar...
Yoksun diye mi bal gibi tadın
Bal için değil ki yaprak taradım
Petek petek gözlerde bulamadım
Ilık ılık esen meltem yelinde
Gözlerden akan sevgi selinde
Âşıkların şiir kokan dilinde
Yoksun sevgilim seni aradım
çok duygulandım gerçekten harika tebrik ediyorum hoşçakalın.