Aşka Kar YağdıEbruli ay ışığında, yakamozlar gözlerinde Bestesiz şarkı gibiydi, sevda kokan sözlerinde Anılarını taşırım, yüreğimin gizlerinde Sen belki günün birinde, sevdamı anlayacaksın Ben geleceğim aklına, her gece ağlayacaksın Odana hüzün dolacak, kalbini dağlayacaksın Kendine lanet edecek, kadere bağlayacaksın Zamanı geri getirmek, isteyip inleyeceksin Gerçekleri göremedin,senin için bir düş idim Buz tuttu tüm hayallerim, aşka kar yağdı üşüdüm Ruhumdaki depremleri, hep yokluğunda yaşadım Kulaklarım duymaz oldu, kalbimde çınlayacaksın NİLMAVİSİ_______03.01.2010 |
deli adamım Sendelersen ıssız sokaklarda
Bir karayel eser üşütür yalnızlığını yüzüne vurur
Çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında
Boğazında düğümlenir yıllar bazen..."
Hatırlıyor musun kim olduğumu hala hissedebiliyor musun yokluğumu... Geçen onca zamanı hatırlıyor musun? Hatırlayacaksın deli adamım... Bu gün hatıralar üzerine gelecek... Geçen saatler aman vermeyecek sana... Bir yerlerde aklının bir köşesinde "ben" olacağım... İçin yanacak... sesimi hatırlatacak telefonunun çalışı... Ve gözlerinin önünden geçecek yaşadığımız acı-tatlı o günlerimiz... Sanki resmi geçide çıkmışlarcasına ardı arkası kesilmeyecek bu hatırlayışların ve beni unutamadığını anlayacaksın...
Yaptığın onca şeye rağmen yine aklımdasın deli adamım Allah Kahretsin... Aklımda olmasan yüreğimi bu denli acıtmasan bu satırları yazıyor olmazdım belki de... Keşke tanışmasaydık keşke hiç birlikte olmasaydık diyemiyorum... Yine o gün gelse yine seni severdim ben... Yine seni severdi yine senin aşkınla yanardı bu zavallı yüreğim... Sevdan bir ATEŞ dilin ZEHİR de olsa bu AŞK yaşanmaya değerdi. Değerini bilemedin hiç bir zamanda bilemeyeceksin deli adamım...
Senden çok şey istememiştim oysa... Ben seni kocaman bir yürekle sevdim... Sense bu büyük sevgimin mükâfatını terkederek verdin... deli adamım..."
Dil-dar tarafından 1/5/2010 9:54:39 PM zamanında düzenlenmiştir.