(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"beyaz korkular" şimdi vur nereye istersen.. içime düşmüş yaylım ateş bir geçmiş sağıma baksam sen solum sen.. içimin sefil odalarında seni beklediğim aklıma düşer düşer de yüzüm döner duaya gel beni akla...
sevgiler yavuz.....mükemmel bir imza... sayfada olmanın keyfi ile..
... Yalnızlıktanmış yaralarımız Hoşgelişlerin sonu yokmuş Hoşçakalların sayısı Biz, o yokuşu çoktan çıkmışız Ya da don vurmuş yapraklarımıza Geceye sürmüşüz yüzümüzü Aşka dairmiş her yara... Sana sığınmışız..."
acıtırken yoğundu yalnızlık.. ve ne çok şiirdi... sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair sevgil yavuz dost ...
kırmızı biberlere özendinde düştün bak güneşin peşine, güneş senden öte.. saçların vardı enseni gizleyen en mahreminden saçların, düşlerine gebe.. ben ne çok ağlayan çocuk gördüm bir bilsen onların tüm batık gemilerini onarırdın ,ellerine üfürdüğün sesle bir olurdu zaman bilirim yeniden ölebilmek için çoğalırdın, bir kadın ,bir kadın rüzgarda gözlerini kendine ateşleyerek yürüyen kadın.. aynaya baktığında ne çok izledin devasa ölüm sahneleriniartık bu filmde başrol yalnız.. kendini yendi... Seni sevmek için doğdum,o yüzden yaşıyorum,lütfen beni yalnız bırakma,beni küçük düşürme.Bu aşk değil,başka bir bela be canım; seni düşünerek akıttığım yaşlarla yıkanıyor yalnızlığım şu an.Bir kez olsun ’seni seviyorum’ desen,yeryüzüne inen peygamber olacağım aşk için. Bekliyorum...Bir gün sessizce çalacaksın kapımı,ba...ş...ını omzuma koyup ağlayacaksın..Bende ağlayacağım aşkım..Senin için...Bizim için...diye yazacaktım,hatırladım on yıl önce öldüğünü. Affet beni.alıntı..
Kutlarım şairim geceme düşen güzel şiirlerdendi sevgimle saygımla..
iliginize ve beğenilerinizi sunma şeklinize çok teşekkür ediyorum çok hoştu düştüğünüz dizelerde şiir susuzluğunu dindirdi iki uzak kalmış dost gibi söz söze böyle düşer demek ki. saygılarımla ... yavuz tatar
şimdi vur nereye istersen..
içime düşmüş yaylım ateş bir geçmiş
sağıma baksam sen
solum sen..
içimin sefil odalarında seni beklediğim aklıma düşer
düşer de yüzüm döner duaya
gel beni akla...
sevgiler yavuz.....mükemmel bir imza... sayfada olmanın keyfi ile..