(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN TÜRK'TÜR KÖYÜ İSE TÜRKİYE-3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN TÜRK'TÜR KÖYÜ İSE TÜRKİYE-3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zonguldak, Karabük, Bartın, Bolu’lu, Edirne, Tekirdağ, Kırklareli’li, Manisa, İstanbul ,Çanakkale’li, Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye.
Yalova, İstanbul, Balıkesir’li, Hami çok etekli hami tesirli, Aydın, İzmir, Muğla, Afyon’lu sırlı, Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye.
Diyarbakır, Urfa, Siirt ve Şırnak, Kırılmaz bu parmak çıkmaz şu tırnak, Kurulsun toy düğün, kurulsun dernek, Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye.
Hakkâri, Erzincan, Tunceli, Ağrı, Batman, Bitlis, Sinop, Maraş’a doğru, Niğde, Mersin, Hatay yanıktır bağrı, Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye.
Eskişehir, Uşak, Antep gazidir, Cebel-i bereket ozan sazıdır, Isparta, Denizli düzdür yazıdır Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye.
Çok üreten ve çok ürettiği hâlde gönül harmanında bakirlik taşımayan değerli şairim.. Bir çok illerle birlikt Gül Diları Isparta'mızın da adının zikredilmesi bizi mütehassis etmiştir.. Bu itibarla teşekkürlerimi arzederim. Selam ve dualarımla
Eskişehir, Uşak, Antep gazidir, Cebel-i bereket ozan sazıdır, Isparta, Denizli düzdür yazıdır Ozan Türk’tür köyü ise Türkiye Doğudan batıya bizim ülkemiz ve bizim ınsanımız diyen, birlik ve beraberlik dizelerinizi beğenerek okudum. Tebrikler yüreğe ve emeğe
koca yürekli ustama
saygılarımla..............................