yaşamda birbirini tutmayan bir araya gelmekten korkan kişilikler var gibi
sanki herkes bir maskenin altına girer gibi hareket ediyor davranıyor takılıyor
gizliyor saklıyor gerçek öznesini/gerçek adımını olduğum gibiyim yaşadığım gibiyim diyen zatlar diz boyu sanki
sanki dünya boşu boşuna dönüyor insanlar gereksiz/sebepsiz yere konuşuyor gibi bir hava mevcut dışarılarda içeriler balıklama/sazalar gibi k-atılırken hayata
............................... Mehmed Selim ÇİÇEK 29 Aralık 2009,,,19.44 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tezat Kişilikler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tezat Kişilikler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gizliyor saklıyor gerçek öznesini/gerçek adımını olduğum gibiyim yaşadığım gibiyim diyen zatlar diz boyu sanki
BANA GÖREDE BÖYLESİ SÖYLEYEN ZATLARIN ÇOĞU SÖYLEDİKLERİ GİBİ DEĞİL... AYNI FİKİRDEYİM... ŞİİR Mİ...? SORAN, SORGULAYAN, CEVAP ARAYAN BİR GÜZELLİKTEYDİ...
İnsan benliğini ve de bencilliğini aşamadığı sürece, kendisinden bile korkar,değil karşısındakiyle ilişkileri. Önce kendisine kötü yanlarını itiraf edebiliyor mu bir insan? Kabul edebiliyor mu kusurlarını? Yoksa âlem-i cihanda kendisini ebedi ve hiç ölmeyecekmiş mi sanıyor? En büyük benim edaları mı takınıyor? Fedakârlık ve anlayış olmadığı müddetçe sanırım diyaloglar tıkanır,kopar bir yerde. Selamlar,iyi yıllar dilerim...
Bu vahim durumu Mevlana daha o zamanlar farketmiş ki "ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol" demiş.Ama ne yazık ki biz, ne olduğumuz gibi görünüyoruz ne de göründüğümüz gibi olamıyoruz sorun burada. Çözüm nerede acaba?
hayatla yüzleşmek yürek ister.maske takmaksa korkakların silahı.aklı selim ile bakan anlar gözlerdeki manayı.maske düşer ve kral çıplak.tebrikler güzel dizelere.yeni yılınız kutlu olsun.
yıllarca konuşarak..birbirlerini sevdiklerini sanan..evliliğinin daha ilk yılında mahkeme kapılarına koşan..hatta yıllarca evli kaldıktan sonra bile..
_________Seni hiç tanıyamamışım !..
denilerek ayrılığı/boşanmayı tercih edenlerin olanca gerçekliği önümüzde dururken üstelik..
bu nasıl bir "maske" dir ki..yıllarca yanyana olanlar dahi koruyabilmişler :)
herkes istediği gibi düşünebilir..engel yok ki değil mi ?..kim düşünceye barikat kurabilir ki sonra..düşünce suçu yalnız bizim..ve bizim gibi ülkelere has mümtaz bir tarzdır sadece :)
saklıyor
gerçek öznesini/gerçek adımını
olduğum gibiyim
yaşadığım gibiyim diyen zatlar diz boyu sanki
BANA GÖREDE BÖYLESİ SÖYLEYEN ZATLARIN ÇOĞU SÖYLEDİKLERİ GİBİ DEĞİL... AYNI FİKİRDEYİM...
ŞİİR Mİ...?
SORAN, SORGULAYAN, CEVAP ARAYAN BİR GÜZELLİKTEYDİ...
SELAM VE SAYGILAR
MERYEM ZEMEROT