(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVERDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVERDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin anlattığı büyük duyguları zaman zaman hasret çeken herkes yaşar... resmettiğiniz manzara çok güzeldi.. saygı ve tebriklerimle... sağlıcakla kalınız...
canım arkadaşım sanıyorum sende benim gibi bir hayli uzak kaldın siteden.. neyse ki seni görebildik... güloş anlatmıştır sana ben bu aralar giremiyorum siteye ama bu gün senin sayfanda olmak beni çok mutlu etti. yeni yıl umutlarımızın gerçekleştiği yıl olsun inşaallah. nice yıllara sevgimle.
CANIM BENİM BEN HEP GELİYORUM SİZİ GÖREMİYORUM YA AMA ŞİİR YAZAMIOM BU ARALAR YAZIYA BAŞLADIM EVDE ONU BİTİRMEYE ÇALIŞIOM GÜZEL DİLEKLERİN VE YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BİTANEMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Şiiriniz de görselindeki mesaj da yüreğimi sızlattı sayın şair. Kısa , öz ve du duru dizeleriniz çok anlamlıydı anlayan için. Kutlarım, mutlu yıllar dileğiyle...
teşekkür ederim beni yanlız bırakmadğınız için ayrıca teşekkürler puan içinde ama puan benim için önemli değil önemli olan içte yorumlarınız saygımla mutlu kalın
KALBİNDE BİR ATEŞ,
DUDAKLARINDA BİR BUSE;
OLABİLMEK İÇİN İNAN!!!!
ÖLÜMÜNE SEVERDİM BİRTANEM
Kıza ama anlamını yazacak olsak sayfalar yetmez, yüreğinize sağlık.