(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevdağmız, dillerde olacak, Dolanacak diyar, diyar, Kavuşacağız, elbet bir gün, Özlemle sarılacağız, O gün... İnşallah sayın şairim, çok doğal ve güzeldi dilekleriniz. Özlemlerinize kavuşmanız dileğiyle, kutlarım. SAYGILARIMLA...
Aşkım, aşkım diyeceksin, Beni çok arayacaksın, Kara sevda, bu diyeceksin, Bulduğunda, çok sevineceksin...
Sevdağmız, dillerde olacak, Dolanacak diyar, diyar, Kavuşacağız, elbet bir gün, Özlemle sarılacağız, O gün...
Gönül sesin susmasın arkadaşım.sevmek yüce bir duyguymuş heleki karşılıklı sevip elele olmak ,çok güzeldi. umarım dileklerin kabul bulur sevgiler selamlar.
Aşkım Canım Sevdam vs demek güzelde kavuşmak o zor be hangi zamanda çagda yaşıyoruz degilmi usta İnş. kavuşursunuz o gün gönül yoluna mutlu sona ALKIŞLIYORUM GÜZEL DUYGULARA YÖNELEN KALBİ
Aminnn diyorum mutluluk dileklerimi sayfamıza gönderirken sevgim sevgilerinizi desteklesin diyorum. Çok hoş bir şiirdi. Yüreğinizden aşk hiç eksilmesin. sevgilerimle.
Dolanacak diyar, diyar,
Kavuşacağız, elbet bir gün,
Özlemle sarılacağız, O gün...
Musa çağlar.
Umutlarınız gerçek olur inşallah
Şiiriniz çok içten ve samimi idi.
Tebrikler.