Eyy,ülkeme şer gözle bakan hainler, Ekmeğini yiyip,ihanet eden zalimler, Bez parçasıyla ortalığı karıştıran reziller, Bayrak görmek istiyorsanız,Bayrak budur.
Caddeleri,sokakları birbirine katan şerefsizler, Birgün kazdığınız çukura düşeceksiniz sizler, Bu vatanı ne böldürürüz,ne de izin veririz bizler, Bayrak görmek istiyorsanız,Bayrak budur.
Kör olacak birgün,vatanıma,bayrağıma yan bakan gözler, Yok olacak birgün,birşeye yaramayan bezler, Kararacak birgün ülkeme yan bakan yüzler, Bayrak görmek istiyorsan,Bayrak budur.
Nice mehmetler onun için can vermişler, Dağ,bayır demeden engelleri geçmişler, Kanlarıyla ay,hilali çizmişler, Bayrak görmek istiyorsan,Bayrak budur.
Dalgalandıkça gurur duyar,içimiz sızlar, Kötü gözle bakar,kıskanırlar kansızlar, Yere indirmeye çalışan imansızlar, Bayrak görmek istiyorsan,Bayrak budur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---BAYRAK BUDUR--- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---BAYRAK BUDUR--- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O al yıldıza o şehitlerimin süsü kanıyla yıkanmış Al bayrağa vatanıma toprağıma ezanıma bir değil bin ömrüm olsa feda olsun şairim Kutlarım güzel dizelerinizi sevgimle saygımla...
Al bayrağa vatanıma toprağıma ezanıma
bir değil bin ömrüm olsa feda olsun şairim
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgimle saygımla...