Merhaba yeryüzü. Ne güzel görünüyor, Yüzünün örtüsü. Alın al, Yeşilin yeşil, Alnın ak. İnsanlar kardeşçe yaşar üzerinde. Yaşamak istiyorum ben de, Yaşamak… İnan ki, Yüreğim, Senin yüzün kadar pak. Ben sevgiye hasret, Çorak bir toprak…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAK İSTİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAK İSTİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba yeryüzü. Ne güzel görünüyor, Yüzünün örtüsü. Alın al, Yeşilin yeşil, Alnın ak. İnsanlar kardeşçe yaşar üzerinde. Yaşamak istiyorum ben de, Yaşamak… İnan ki, Yüreğim, Senin yüzün kadar pak. Ben sevgiye hasret, Çorak bir toprak… YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA
Merhaba yeryüzü. Ne güzel görünüyor, Yüzünün örtüsü. Alın al, Yeşilin yeşil, Alnın ak. İnsanlar kardeşçe yaşar üzerinde. Yaşamak istiyorum ben de, Yaşamak… İnan ki, Yüreğim, Senin yüzün kadar pak. Ben sevgiye hasret, Çorak bir toprak…
Yaşamak istediğiniz yerde, yaşamak istediğiniz şekilde, çorak olmayan topraklarda gönlünüzce, güzellikler içinde yaşamanız dileklerimle sn. şairim:)) Saygı ve sevgilerimle..
sera. tarafından 12/25/2009 2:06:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yer yüzü de mevsimine göre değişebiliyor. Biz de zaman zaman değişikliklere tabi oluyoruz Ama yaşama isteği her şeyden önemli İstedikten sonra olmaması mümkün değil diyor Tebrik ediyorum Saygılarımla
Merhaba yeryüzü. Ne güzel görünüyor, Yüzünün örtüsü. Alın al, Yeşilin yeşil, Alnın ak. İnsanlar kardeşçe yaşar üzerinde. Yaşamak istiyorum ben de, Keşke güzel bir resim koysaydın bu güzel şiire.... Yaşamak… İnan ki, Yüreğim, Senin yüzün kadar pak. Ben sevgiye hasret, Çorak bir toprak…
Annem ne güzeldi böyle söylemek.İşallah dilerimki bu dünyada senin dileklerin gibi barış,huzur ve güven dolu yaşamlar bir gün gerçek olur.Güller solmaz.
batu_41 tarafından 12/25/2009 1:01:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkes gönlüne göre bir hayatı hakediyor.
Tebriklerimle...
Sevgiler...