(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ YAKARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ YAKARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Derdimin dermanı Gönlümün fermanı Yeter artık duy sesimi Zaman fazla geç olmadan Kabul et anla artık Bu sevgimi!
Zaman geçmekte Ümit tükenmekte Yaram kanamakta Artık bu saaatten sonra senden başkası derman olmaz Bu yarama...
Seven bir kalp sesleniyor aşka Olumlu yanıt vermeli, olmaz başka Kalpten dökülmüş bu şiir Kefildir şaire tüm bu şehir!.. .............................Selim TEMİZ
Şiirinizin hemen ekinde benim dörtlüğü de eklerseniz güzrel bir atışm aeşkline girer şiiriniz... örnek babaidim ve ya benim son şiirim..
Derdimin dermanı Gönlümün fermanı Yeter artık duy sesimi Zaman fazla geç olmadan Kabul et anla artık Bu sevgimi!
Zaman geçmekte Ümit tükenmekte Yaram kanamakta Artık bu saaatten sonra senden başkası derman olmaz Bu yarama... ... Merhabalar Gökhan Bey. Yazmaya devam. Yaralar sarılırsa, dertler derman buldukca geçer. Selamlar...